Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gisela Pulido Borrell – 9 år
-
Gisela Pulido Borrell – 9 år
Publicerad av bohn2fly på 25 maj, 2004 vid 21:52Riktigt häfftigt tycker jag:
http://www.gaastrakites.com/TEAM/National_Team/GISELA%20BORRELL/gisela_gallery.html
Någon som har sett henne surfa?
/P
anonym-anvandare svarade 20 år, 11 månader sedan 16 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Ja 9 år är ju helt otroligt undras vad hon kör för kite? 3-4 kvm
Kan inte väga många kilo! Hon lär ju vara grymm om hon fotsätter redan vid 12-13 års ålder!
-
har fotat åt hennes fassa i cabrete, han e dum i huvvet…tvingar henne o köra i tokvind o skit… jevla as
-
Hon kör la okej men det största är ju det faktum att hon är nio år, fatta mycket uppmärksamhet Gaastra får bara för det.
-
kommer du ihåg när vi fick rädda henne i La Boca för hon fick panik o drev in mot mangroven, eller var du inte me då Päpps? han fassan blev helt galen o grejer
-
Svar till:
har fotat åt hennes fassa i cabrete, han e dum i huvvet…tvingar henne o köra i tokvind o skit… jevla as
[/ QUOTE ]
Typiskt föräldrar som lever genom sina barn…jaja hoppas hon hänger kvar och inte tröttnar. Men med en sådan farsa så vågor hon nog inte annat…
Farsan kör inte själv eller?
/peter
-
Brädan är ju nästan lika stor som henne själv… det är som om jag skulle köra på en 1.88 bräda
…
Hon ser ju ut att gilla det hon gör om man kollar på korten.. tycker mig se ett litet sött leende på ett av hoppbilderna
-
Vi lärde oss 360 samtidigt
Såg henne köra som hastigast i år också, hon är ganska duktig, sjukt duktig för sin ålder så klart. Men som Hugo sa, föräldrarna kanske förstör allt. Såg hennes pappa bokstavligt talat hålla henne i luften och slänga ut henne jätteöverriggad i ett tävlingsheat. -
Ja fy fan va synd det är om henne. 9 år och redan sponsrad. Men jag fattar.
-
Man får ju tänka att hennes spånsårs når en helt ny marknad. Kommer va fett med peddosörfers till sommaren, men dom kommer väl mest hålla till nere i JP kan man tro…
Själv håller jag på och träna en liten apa, han gör helt sjuka handlepasses mellan 2-3 ben per hopp. Hör av er om känner nån som vill bidra med grejer.
Logga in för att svara.