Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gislöv Söndag Kväll
-
Gislöv Söndag Kväll
Publicerad av jesper_b på 21 juli, 2007 vid 13:58Råkar befinna mig i östra skåne… Håller brallorna får man äntligen kolla in detta omtalade spot. Ses! /Jesper B
Oregistrerad svarade 17 år, 4 månader sedan 17 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Oregistrerad
Gäst21 juli, 2007 vid 14:21Du skulle varit i Sandhamn i onsdags Jeppe, vi ses nästa år.
mvh/Sven
-
@Jesper_B 399059 wrote:
Råkar befinna mig i östra skåne… Håller brallorna får man äntligen kolla in detta omtalade spot. Ses! /Jesper B
Jo, håller prognosen i sej så lär sällskap va de sista du kommer sakna där Jeppe. Och om nu prognosen inte dras ner, gudarna vill och bakfyllan inte håller en i säng för länge så kanske t o m ja dyker upp!!!
-
🙂 jag kommer köra så mycket det gårs till jag börjar jobba kl 17.00:) ses på vattne!
-
Nån som ska ner från Göteborg som vill dela bil?
Jag har bil. Bestämmer mig imorgonbitti om jag drar eller inte./Magnus
0730-774727 -
Sjuk DMI rapport. Kolla vind och swell sent söndag kväll!!!! /Jesper B
-
kommer nog bli helt sjukt om DMI,s raport stämmer i. då blir det bara filmning för min del 🙂
-
Herrejävlars, ser helt galet ut…dock lite långt att köra tycker jag. Hoppas innerligt att folk filmar som bara den, ska bli sjukt grymt att se.
Kör hårt. -
skulle det under natten ändras och bli västlig vind, kan det troligtvis bli en till sånhär dag http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=50392 . men man vet ju alldrig,
-
Nån från GBG som dela kostnad/körning ner?
/Magnus
0730-774727 -
Jahaja, 4-5m swell enligt polacken där nere i afton. Hade ju vart något, synd man inte kan åka. Ser fram mot bild och film!
[img]http://falowanie.icm.edu.pl/pict/wavehgt18.20300.GIF[/img]
-
Hade lätt åkt med dig Mawione … om jag varit hemma i GBG. Är på semester tyvär.
Ta mycket bilder nu så man får se lite. ser ju sjukt ut! -
är det värt att åka ner på måndag morgon?? är vågorna kvar?
-
Visst levererades det idag. Vinden kom vid 16.30 men vågorna var inget speciellt när jag åkte 17.30
Logga in för att svara.