Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gislövs rapport?
-
Gislövs rapport?
Publicerad av el_duderino på 17 april, 2008 vid 17:00Hola surf compadres!
Jag vet att det är straffbart med döden att posta inlägg om Gislövshammar, men som många nog uppmärksammat har det blåst NO idag! Jag bestämde mig i sista sekund att skita i att köra dit men är väldigt intresserad att höra från er som va där hur det var? Brädstorlek, segelstorlek, vindstyrka, våghöjd etc..
Peace!
sebbe svarade 16 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Banarne kommer säkert snart med en sedvanlig långnäse-rapport i sin blogg… 😉
-
Najsa vågor och solsken! Hade jag kunna stå ut med trots kass vind…
-
Lars_K;459063 wrote:Banarne kommer säkert snart med en sedvanlig långnäse-rapport i sin blogg… 😉
Jag räknar bort dagen som bomkörning :wink:. Det var så jäkla light wind att jag inte fick ut särskilt mycket. Men visst är det kul att killar som sebbe kan*!
-
Aha, OK. Kanske bra att jag inte la en semesterdag plus 8 timmar i bilen som jag var lite inne på ett tag… Ses nästa gång! 🙂
-
Lars_K;459201 wrote:Ses nästa gång! 🙂
Ja, vi syns snart!
Det var två killar till ute. Riktigt grymma på att paddla. Sten koll på brytet. Klicka för förstoring.
-
Ja, SUP-fåglarna brukar ju paddla ut när vinden dör…
Vågorna ser ju helt OK ut på den bilden! -
Men Magnus!
Du gillar väl plattvatten?
QUOTE=El_Duderino;459056]Hola surf compadres!
Jag vet att det är straffbart med döden att posta inlägg om Gislövshammar, men som många nog uppmärksammat har det blåst NO idag! Jag bestämde mig i sista sekund att skita i att köra dit men är väldigt intresserad att höra från er som va där hur det var? Brädstorlek, segelstorlek, vindstyrka, våghöjd etc..
Peace!
-
det var en vindfattig dag trotts fin prognos, men var ute 2 timmar med stundtals planning, annars var det “maui” !!! segling, guppa ute men ok vågridning.
Tack till Martin för att han fotade ett tag!
Logga in för att svara.