Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gislövshammar
-
Gislövshammar
Publicerad av zoffe på 28 oktober, 2006 vid 15:47Är det nogon som tror att det kan bli bra i Gislövhammar imorgon?Man är ju lite sugen,men har en bit att köra.:wink:
nisse-turbo svarade 18 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Funderade på en vansinnesfärd ner dit imorse… 10-12 m/s NO borde gett minst gubbhögt på eftermiddagen. Fan man skulle ha kört ner…
-
Du borde ringt mig… jag hade hänkat! Efter fredagen går jag med på vad som helst.
-
Ojj Ojjj…va ni missa..
Jag har lite bilder på alla danskar som var här…(mer danskar än svenskar iaf)
å Lars de va några jävulskt stora vågor idag !!
-
Oregistrerad
Gäst29 oktober, 2006 vid 16:46Hej Jonaish
Hvor kan jeg se de billeder du har taget…
På forhånd tak
Tommy
Danmark
-
Basse wrote:Du borde ringt mig… jag hade hänkat! Efter fredagen går jag med på vad som helst.
Ville inte ringa och störa så tidigt på morgonen. Men nu vet jag tills nästa gång!
Visa bilderna då Jonäss! -
Nu ska jag ut å sniffa polyerster… Men bilderna kommer senare ikväll
-
Hallå alla!
Jag har laddat upp ett gäng bilder från Gislövshammar idag. Finnes fler i mitt privata album… ( http://www.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=2663 )
Här kommer ett litet smakprov
-
Jaha. Nu har ”Padster” lagt ut bilder från dagens Gislöv på galleriet! Massiva logo set! Helvette att jag inte drog ner!
..oj du hann före, Padster…
-
Ja, det här går ju inte att bråka med… jösses, nice!!!
Gislövs står på listan över nästa års ”måsten”, helt klart!
-
Hade man haft lite ork kvar efter Torö så kanske…
Det Gislövs hammar saknar i kraft och form, jämfört med Torö, tar G h igen vad det gäller längd. Är det tillräckligt stort kan man rida alla tre sektionerna och få ihop åtminstone en 8-9 botten-/toppsvängar.
Check!
Rullsand
Torö
Gislövs hammar
Vilshärad
Lejet
Apelviken
ÅsaMåsten!
Väddö/Mats väg
Trollskogen
Ålebäck
Grönhögen
Skånska sydkusten
Dogge
RingenäsDet kommer
/ Patrik
-
Jag säger bara en sak – Gotland!! Där kan du lägga till en del, ähum.
-
Shit, jag visste att jag hade glömt något.
Check!
Ljugarn
Måsten!
Resten
/ Patrik
-
padster wrote:Hallå alla!
Jag har laddat upp ett gäng bilder från Gislövshammar idag. Finnes fler i mitt privata album… ( http://www.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=2663 )
Hoppas du fick ett par feta putte, å inte bara stod bakom kameran
Nästa gång man är hemma så måste man segla gislöv….inget som går upp mot babordsegling hemma!
Logga in för att svara.