Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gislövshammar
-
Gislövshammar
Publicerad av fj69 på 28 juni, 2009 vid 18:33Okej, folks! Nu har jag snabbredigerat en film från Gislövshammar som jag droppar här, min andra någonsin så, be nice! Check it out! http://www.kulingvarning.nu/.
Fredrik
adde svarade 15 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
:grin::grin::grin:
Bra gjort Vidar. Satan vad jag garva. Grym cutback av Ola P där i början.
-
Det tackar jag för, medans jag rodnar smått om kinderna!! Tänk vilka fantastiska redskap det finns för foto och film, och jag har nästan allihop! Lite som att sätta en Boeing 747 i händerna på ett bältdjur…….haha
Fredrik
-
SWEET! Snyggt filmat. Å min cutback 00:45 ser oförskämt bra ut med tanke på hur ringrostigt det kändes. Fast bananrocker hjälper kanske lite. 🙂
-
Det ser ju sååå kul ut. Skönt att se. Fast ändå oskönt för att jag var i jävvlaskitfucking England just den dagen av alla dagar.
Som sagt, grym vågridnignssekvens av Ola P där i början. Det är förstås en hel del teknik, men det är så mycket mer naturligt om det är rejält med sväng i brädan. Jag kan inte undgå att kanske tycka att folket överlag kanske borde ha lite mer sväng i sina brädor. Filmerna från just Gislövs får mig alltid att vilja ta fram RockerPlus-trollstaven och svänga den över Österlen. Ola kanske kan låna ut någon av sina 6 centimeter rocker nästa gång…
-
Nä, skit vad jag blev surfsugen! Härlig film!!!
Vi fick en fin fredag i Gislöv och en lördag med boardshorts och bris i Klagshamn. Och nu sitter jag på ett AC-kylt jobb och förbannar högtrycket utanför! På Windguru är det lika sällsynt med stjärnor som cloud cover!/Staffan
-
-
Ola H.;556006 wrote:Ola kanske kan låna ut någon av sina 6 centimeter rocker nästa gång…
Att plana påvägen ut är överskattat, så jag behåller gärna min rocker för mig själv.
Håller dock med om att det byggs lite onödigt raka produktionsbrädor, lite mer böj gör onekligen rätt mycket för vågridningen.
-
Kanske skulle stannat till över fredagen också, men jag drog en plugg i en spolning på torsdagskvällen och just då kändes det rätt gott med 5h surf innanför västen. Men när man ser proggen så hade det kanske bättre att plockat lite mera av det som bjöds….
Logga in för att svara.