Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gislövshammar i helgen…
-
Gislövshammar i helgen…
Publicerad av s31 på 12 maj, 2009 vid 20:08Ser bra ut på windgurun. Nån från gbg som funderar på att åka?
m-c svarade 15 år, 6 månader sedan 14 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
hehe!
Hörde de hittat utslagna surfartänder i danmark, troligt de invarderar svenska vatten?
-
Jo, jag blir grymt sugen. Ska klura lite på det o ser hur prognosen utvecklar sig.
-
Hörde att polisen kommer hårdbevaka området och självklart bötlägga alla Göteborgare som kommer
-
Får lägga till med nån fånig Kalmar/Skånedialekt alternativt klistermärke från “Simrishamn Bil & Motor” på bilen. Sedan kan man ju alltid segla jävligt illa och ha allmänt mindervärdeskomplex för att smälta in bland localsen. 😉
8 grader i vattnet lockar ju inte överdrivet.
-
Du menar att nollåttorna klarar sig men inte göteborgarna? Måste vara ett historiskt ögonblick i skåneland! Värt att åka ner enbart för det.
(nu gäller det att nogsamt dölja mina starka kopplingar till götet…)
-
(men kanske den största risken är att allt snack om fightclub skrämmer bort vågorna och vinden… aningens oroande uppdatering på proggarna just nu… viskar han fram försiktigt…)
-
dr Masse;546477 wrote:Du menar att nollåttorna klarar sig men inte göteborgarna? Måste vara ett historiskt ögonblick i skåneland! Värt att åka ner enbart för det.
Jag förstår att du är chokad eftersom 08or normalt sätt inte är populära här nere (dom är ju sjukt dryga och muppiga så det är väl inte så konstigt) men när det kommer till surf så ser jag på Göteborgare som ett virus, dom finns överallt och kommer när man minst önskar det!
-
Don’t talk about fightclub… blir nog ingen resa ner på nuvarande progge…
-
Ja Styret… nåt kroniskt skit… Men vafan… Han är en av oss nu!! 😀
Hehe… Lars… fridheten och tystnaden försvinner här nere… Tack vare er!! 😉
-
Hur går det egentligen för den där organisationen som varje år samlas och tar några spadtag för att lossa Skåne från Sverige… Är dom klara snart?
Hittade en av dom:
http://www.gbsu.info.se/ 🙂
Logga in för att svara.