Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gisslöv på måndag?
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Gisslöv på måndag?
Publicerad av emilvikingstrand på 24 september, 2010 vid 09:09Någon som ska dit? Har aldrig seglat där så det hade varit najs om man inte var själv på stranden.
snuffe svarade 14 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Finns det kineser i kina?
Du lär inte få så många svar på din fråga, lite av en tradition här numera, skulle jag vilja säga. 😀
-
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=58BqmTjuQMA&feature=related”]YouTube – fight like a girl club (fight club parody)[/ame]
-
Hade var jävligt fin om man fick va där själv skulle ja tycka.
-
aa de kanske stämmer haha ! 😀 inte så kul o surfa själv dock !!!!
-
Svedalas mest kända secret:D Fan att jag måste jobba…men…#harkel#…jag tror jag blir förkyld,shit…
-
Om inget drastiskt ändrades under förmiddagen så missade du inget. Jag “hängde på låset” i morse och blev riktigt besviken. För mycket N, små vågot och lä i viken.. Bara att köra hem igen..
-
Blev bättre under dagen… fick en helt ok dag till slut… gick upp vid tre…
-
Om man hade problem med för mycket nord var det bara att segla 100 m upp. Minst lika bra vågor och konstant bra vind ända in till stranden 🙂 Lär funka på rak nord också.
-
Och idag går det nog av friskt lite norrut. Skulle vara spännande att höra om någon kör där. Stenhårt ställe, tom Martin Lundgren tvekade i shorebräjket sist.
Btw fick jag precis sikttrista besked av läkaren. Foten skall opereras akut idag, så c u all nästa år
-
Fan amputera skiten och släng på ett träben så du kommer på vattnet igen!
Ärligt, häng i så kör vi järn ihop i vår! Det kommer bli mer episkt än någonsinn, det känner jag på mig! Så länge vi slipper segla ovanstående spot.
Logga in för att svara.