Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite *Gliders*

• jaca

Medlem
    20 januari, 2011 vid 08:17

Vilka ytor ni har! Hur länge kan man köra på fjället, jag vet att snön ligger kvar till sommaren på topparna, jag menar i dalarna och platåerna? Ser ut som om linorna är extremt korta eller är det en paraglider? Hmm titeln är ju Gliders så “dumma mig”. Jag har kollat in en del av dina filmer och man blir verkligen sugen! Ni håller till i Härjedalen men kör ni i Jämtland också (har släktingar där)?

• flyvan

Medlem
    20 januari, 2011 vid 10:02

Tack så mycket

Yes, lot’s of space… you can ride for hours or days…
    no, only in few mountains have some little snow during summertime… and i don’t think it’s interesting to snowkite on it, you can found better things to do.

the yellow one it’s a speedflyer… a sort of small paraglider 18m2, but in that video I was using it as kite and to speedriding down from some small mountains… ’cause the wind was not the right direction to take off from the steep side.

thx to appreciate our videos
    I am based in Härjedalen and I enjoy it too much to go somewhere else…. it rocks!

Give me a call if you pass by

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite *Gliders*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.