Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Globerider 04, film

• Globerider 04, film

Publicerad av nilsson på 28 februari, 2004 vid 11:11

Tack för påpekandena, har bara sett filmen ej hört honom prata, vet inte hur man får högtalarna att funka, men får återkomma med en film som gör GLK rättvisa, och alla gillar väl Franskt!

nilsson svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    28 februari, 2004 vid 14:50

Var det där meningen att vara bra reklam för Globerider? Jag tycker det verkar vara bra kites, men i händerna på den där menlöse tysken har den inte riktigt chans att visa sig från sin bästa sida väl?

Asså vem fan var det där?

/Jeppe Kung

• anonym-anvandare

Medlem
    28 februari, 2004 vid 16:59

Tyckte videon var helt okej, så djävla bra kör du väl inte själv peps..

• anonym-anvandare

Medlem
    28 februari, 2004 vid 17:06

Jag lägger inga aspekter på körningen, men va faaan var det för en jävla jultomte??? Man kan göra määäääääkigta filmer utan några som helst tricks i. Vad jag ville ha sagt var bara att gör inga bedömningar på Globeridern efter den här videon, för den är mycket bättre än så.

Idag är det fettävling i Karibien med landskamp! Mads Bloch och jag i samma heat, men två går vidare….

/JK

• anonym-anvandare

Medlem
    28 februari, 2004 vid 17:11

Å fan, glömde skriva att jag visst kör så jävla bra. Jag är nog den bästa på att göra trick och manövrar. Det tycker jag är roligt. Höga hopp är jag också väldigt bra på. Och på att köra snabbt. Du vill se mig i action du vet. Det tycker du är roligt.

/JK

• anonym-anvandare

Medlem
    28 februari, 2004 vid 18:40

Haha, måte ju var aett skämt ärligt talat, bullshit.com säger ju allt

//AA

• rambo_johnson

Medlem
    28 februari, 2004 vid 19:11

Trodde GLK hade franska team åkare och inte Tyska? För han e väl Tysk den der Fabian!

• nilsson

Medlem
    28 februari, 2004 vid 22:08

Hoppsan! Globerider har numera en återförsäljare som är ”Mystic”, så jag har inga filmer längre! Men det skall tydligen byggas upp ett svenskt Globerider team!!!

• nilsson

Medlem
    28 februari, 2004 vid 22:39

Svar till:

Tyckte videon var helt okej, så djävla bra kör du väl inte själv peps..

[/ QUOTE ]
    Det lilla jag har sett peps åka, blev jag imponerad av!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Globerider 04, film

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.