Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Globeriderkites sonic
-
Globeriderkites sonic
Publicerad av nilsson på 14 augusti, 2005 vid 23:42hbgsurfer svarade 19 år, 7 månader sedan 24 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
mycket snygg, har sett formen nånstans förut, men denna har klart snyggast grafik.
-
hehe det ser fan bra ut det där… lite sjukt.. betvivlar dock att den är bättre än crossbowen men om.. så fan clean bom.. och lågt bomtryck..
-
Måste nog säga att det är en av de snyggaste och cleanaste kites jag sett. Har den dessutom en windrange på 5-12 ms så kan man ju klara sig med en sån i framtiden. Lite taskigt med info om kiten på hemsidan tycker jag.
Klart intressant, skulle gärna testa om jag fick chansen.
Just nu kör jag enbart slingshot, kan tilläggas. Kanon de me för övrigt.
-
Jepp där har vi grejer, slipper man alla satans bomtryck om de nu är så, men lite skumt att man inte kan skota.
-
Såvitt jag vet finns den närmaste återförsäljaren i Danmark! Så när den finns att prova vet ej jag!
-
ok och vem är det? Har tittat på kitesurferen utan framgång…
/J
-
Ser ut som om jag hadde fel! kollade på återförsäljare listan på Glk;s hemsida fanns ingen i norden, beror nog på att Mat är en duktig och inovativ konstruktör, men PR i mer klassik form är kanske inte den starka sidan!
-
Glk är fan bra grejer, konstigt att ingen vill sälja i Norden??
-
Det går inte hitta en bild på bommen nånstan? Lite nyfiken på hur den funkar?
-
Svar till:
Glk är fan bra grejer, konstigt att ingen vill sälja i Norden??
[/ QUOTE ]
det tycker inte olle
Logga in för att svara.