Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › GLÖM INTE !!!
-
GLÖM INTE !!!
Publicerad av melker på 12 augusti, 2005 vid 07:08OM NI HAR FRÅGOR ANGÅENDE TÄVLINGEN RING ANDER NILSSON (kontaktinfo nedan). HAR NI FRÅGOR OM SPRIT O NAKET (ring mig, bandana eller JAKE THE SNAKE).
anonym-anvandare svarade 19 år, 2 månader sedan 25 Medlemmar · 37 Svar -
37 Svar
-
För att få en vink om hur många som vill medverka så skriv ett inlägg här om ni är PÅ.
-
Jag är PÅ sprit och nästan allt som är naket, och va fan kan väll köra lita cross osså.
-
e det värt att hoppa över ett bröllop för att komma ner….?
…om någon här hittar på ett en riktigt bra ursäkt så kommer jag fasen ner! -
Svar till:
e det värt att hoppa över ett bröllop för att komma ner….?
…om någon här hittar på ett en riktigt bra ursäkt så kommer jag fasen ner![/ QUOTE ]
Jaha.. så spritfestival duger inte det… eller är det frugan och släkten som inte tycker spritfestival är en giltig ursäkt
-
Jag kommer att tävla mot alla som vågar. Om allt går som det ska så ska Liftass samproduktion med slingshot finnas i mina händer och runt min kropp.
Om jag förstått det rätt så ska den vara lite svår att förklara och helt otrolig.
-
När det är Sprit och naket inblandat e jag som vanligt jävligt PÅ!!!
Jag sköter hejarklacken så alla tävlande som vill ha stöttning av åskådarna ska fjäska för mig…. -
Fredde, whatever det e du har tagit när din avatar fotades, jag vill oxå ha det.. sällan man ser nån se så nöjd ut.
Logga in för att svara.