Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Glom nu inte att skicka in filer

• Glom nu inte att skicka in filer

Publicerad av getwet på 15 juni, 2007 vid 07:04

Sag att det tryckt pa en del hemma i Sverige med vind, och en del har fatt nya PB, skitkul!
    Men glom nu inte att skicka in dessa filer till RTK:n for en liten check.

Spikpolisen 😉

getwet svarade 17 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • svenne

Medlem
    15 juni, 2007 vid 07:41

Men vars ä du då?

MVH,
    Nyfiken

• faster

Medlem
    15 juni, 2007 vid 07:43

Han är i Polen.

Jag har skickat in mina filer till TB!

• tbsurf

Medlem
    15 juni, 2007 vid 13:11

@faster 390422 wrote:

Han är i Polen.

Jag har skickat in mina filer till TB!

japp…skicka bitarna till
    rtk.swe@gmail.com

om ni har frågor om spikar mm så går det bra att fråga här på konfen oxå…….finns mycket duktigt folk här som gärna hjälper till….

• forfun

Medlem
    15 juni, 2007 vid 22:05

Och du som tänker skaffa en GPS eller för första gången tänker skicka in dina filer… sluta fundera, läs SPEEDMANUALEN.
    Har även kompletterat den med en “Regel Guide” för dig som redan har kommit igång med speedandet.
    Glöm inte att skicka in synpunkter på innehållet som du kanske inte förstår, är oklart, är felaktigt m.m.

Faster – hoppas det är ok för Dig att hamna på förstasidan… du har ju en förmåga att visa dig i täten ?

MVH

Bappel

• jester

Medlem
    16 juni, 2007 vid 06:21

Just det! Såg att Speedmanualen var uppdaterad härom dan. Snyggt jobbat!!!

Datanörd som jag är så hjälper jag ett antal speedare här på västkusten med sina GPSer och GPSAR, och speedmanualen är något jag tipsar om direkt. Rekommenderas varmt för alla speedare.

• faster

Medlem
    16 juni, 2007 vid 07:59

@ForFun 390669 wrote:

Och du som tänker skaffa en GPS eller för första gången tänker skicka in dina filer… sluta fundera, läs SPEEDMANUALEN.
    Har även kompletterat den med en “Regel Guide” för dig som redan har kommit igång med speedandet.
    Glöm inte att skicka in synpunkter på innehållet som du kanske inte förstår, är oklart, är felaktigt m.m.

Faster – hoppas det är ok för Dig att hamna på förstasidan… du har ju en förmåga att visa dig i täten ?

MVH

Bappel

Kärran ser ju mkt bättre ut på bild än i verkligheten, snyggt jobbat Bappel.

• getwet

Medlem
    16 juni, 2007 vid 09:57

@Svenne 390420 wrote:

Men vars ä du då?

MVH,
    Nyfiken

Norra kusten Polen, drar snart vidare mot Holland och Frankrike.

Ingen vind i sikte har………:mad: Men djavlar vilka strander!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Glom nu inte att skicka in filer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.