• bjornen

Medlem
    29 september, 2007 vid 15:07

@Vindsmurfen 418876 wrote:

var på näsaäng i fredags och åkte hem sist… om någon var där imorse och hittade den 42 cm JP fenan så vore det schysst om ni sa till! :laugh:

/Gustav

Kan det vara den blå fena som jag såg i morse ? Jag lät den ligga för jag var osäker om den tillhörde någon som redan var där. Tror den var borta när jag åkte.

//Björn

• imported_vindsmurfen

Medlem
    29 september, 2007 vid 16:34

Japp det var den!
    frågan är bara vem som har den nu? :confused2:
    var ni många där?

• jocla

Medlem
    29 september, 2007 vid 16:40

Det var riktigt många ett tag, har aldrig sett så mycket segel där innan. Tyvärr såg jag inte din fena.

• imported_vindsmurfen

Medlem
    29 september, 2007 vid 16:44

ajdå 🙁 men om det är nån som får höra/vet var den befinner sig så säg till, tack!

• schnitzler

Medlem
    29 september, 2007 vid 19:30

Det är min polares fena, vi var där i går, fredags och det var kolsvart när vi åkte där ifrån. hans email är otteberj@hotmail.com och han heter vindsmurfen här på surfzone. grymt schysst att ta med den så den inte tappas bort. uppskattas
    mvh/erik

• g_l

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 06:27

Hej
    Är det nån som hört av sig om fenan? Trist om någon surfare tagit den för att behålla den själv. Den som gick sist och såg den ligga kvar måste ju inse att någon glömt den samma dag. Borde vara självklart att slänga in en kommentar här på Surfzone. Åtminstone om det är prylar som är värda mer pengar än vad det kommer att kosta att skicka på post eller bensinpengarna för att åka och hämta. (Eller jämfört med kostnaden att köpa nytt…)

• imported_vindsmurfen

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 17:11

Det verkar som om någon tagit den för privat bruk…
    det är synd för jag lär inte få ihop tillräckligt med pengar för en ny fena innan säsongen e slut… 🙁 men men det var ju mitt fel att jag glömde den också så :tongue: inte lika sugen på att åka å vindsurfa längre dock…

/gustav

• jocla

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 17:23

Sätt upp en lapp vid näsby park om att du saknar en fena. Det behöver ju inte vara någon surfare som hänger här som omhändertagit den utan någon i området som tänker att den kanske går att använda som blomsterpinne i rabatten…

• jps

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 17:38

Bra idé. Det finns säkert som sagt var också en hel del surfare som inte hänger här.

Om någon har knyckt fenan för att själv använda den så är det ju lite sorgligt. Själv brukar jag naivt tro att så länge det finns surfare på plats så stjäls ingenting. Däremot har jag blivit av med prylar när jag surfat ensam.

• imported_vindsmurfen

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 19:25

Japp, jag får ta och cykla ner dit och sätta upp en lapp! :laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.