Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glömd sele!!

• boman

Medlem
    7 juli, 2003 vid 20:30

North Sails Freeride sele upphittad i Fiskebäck. Återfås mot beskrivning. Ring Björn på tel 0706-962782 eller 031-919258 North Sails Freeride sele upphittad i Fiskebäck. Återfås mot beskrivning. Ring Björn på tel 0706-962782 eller 031-919258

Du är inte den ända..Verkar vara nåt lokalt de där att glömma selar i Fiskebäck.. smile.gif

• zetterlund

Medlem
    7 juli, 2003 vid 22:39

Jag tycker det verkar riktigt konstigt att alla gånger som någon skriver på konfen att dom glömt något så e det i Fiskebäck.. vi göteborgare verkar riktigt duktiga på det. Någon som har en förklaring??

• sinclair

Medlem
    8 juli, 2003 vid 07:48

Jag tror att det är för att ni får surfa så mkt vilket leder till att ni blir såpass psykiskt trötta att ni glömmer saker. Vi Stockholmare får sällan surfar vilket medför att bilen sällan töms på grejer vilket leder till att vi inte glömmer saker.

• hjeltman

Medlem
    8 juli, 2003 vid 09:45

Öhhhh.. dööööhhhh… Va?
    Jag skulle då aldrig glömma något! cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glömd sele!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.