-
Glömde en Naish Sele i Halmstad, Västra Strand "doggen"
För ca en månad sen glömde jag en mörkgrön / brun naish-sele på västra strand. Höll till längst till vänster på stranden.. Hade varit skönt att få tag på den igen!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Stulet & Kvarglömt › Glömde en Naish Sele i Halmstad, Västra Strand "doggen"
För ca en månad sen glömde jag en mörkgrön / brun naish-sele på västra strand. Höll till längst till vänster på stranden.. Hade varit skönt att få tag på den igen!
Hej du!
Hittade denna forumsida nu när jag letade efter någonstans att skriva om en bräda jag glömde på östra stranden idag. 🙁 Det jag tänkte säga var att jag hittade din sele på Doggen! Då jag inte visste att detta forum fanns eller vad jag skulle göra av den så lämnade jag in den hos polisen. Så du kan hämta den hos polisen. Fan synd att jag inte sett detta tidigare. Hoppas du får tillbaka din utrustning!!!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Stulet & Kvarglömt › Glömde en Naish Sele i Halmstad, Västra Strand "doggen"
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.