Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Glömde min bräda i Klagshamn förra helgen

• Glömde min bräda i Klagshamn förra helgen

Publicerad av olle-2 på 24 maj, 2013 vid 11:15

Trodde hela veckan att min bräda låg i bagaget….men icke

Lördagen de 18/5 var jag i Klagshamn på eftermiddagen vid kl 15, hade visst lite bråttom hem till hockeyn och måste ha glömt min bräda.

Det är en North X-ride 129 cm, vit med svarta och gröna inslag. Dessutom har den ett GoPro-fäste. Ring/SMSa på 0707930134 eller maila olle_andersson@me.com om ni har den eller har sett den. Fet hittelön lovas!

olle-2 svarade 11 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Glömde min bräda i Klagshamn förra helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.