Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Glömde min northsele i draget 26 juni

• Glömde min northsele i draget 26 juni

Publicerad av surfdude27 på 16 juli, 2009 vid 15:07

Hej!

Kom fram till idag när jag skulle iväg och åka att min sele inte fanns hemma någonstans, måste alltså glömt den senast jag var och kiteade i draget för ett par veckor sedan. Den är svart med blå text och har en cabrinaleech på sig, skulle vara oerhört tacksam om jag fick tillbaks den!!

Skriv här eller skicka ett PM!
    /
    Tobbe

P.s fick köra med sittsele idag och det var sådär kul….

surfdude27 svarade 15 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • toby

Medlem
    16 juli, 2009 vid 18:36

de verkar som nån samlar till en full utrustning i Draget, jag glömde min skywalker lättvinds bräda där dagen efter, den är också spårlöst borta…..såg dock en cabrinaleech som hängde på skylten vid vägen…

• surfdude27

Medlem
    16 juli, 2009 vid 22:34

Jaha, då kan man nog bara glömma den selen då. Trött jag blir… Osis med brädan, måste kännas lite värre! 🙁

• trumpeten

Medlem
    16 juli, 2009 vid 23:35

Du skulle bott i Sthlm, då hade du fått den hemkörd
    Farligt att bo där vid Vilda Vilda Västkusten

• toby

Medlem
    17 juli, 2009 vid 08:16
    surfdude27;559678 wrote:
    Jaha, då kan man nog bara glömma den selen då. Trött jag blir… Osis med brädan, måste kännas lite värre! 🙁

ja de suger verkligen…..men kanske är det någon vänlig boende som tagit hand om prylarna, jag skall iaf dit på lördag, tänkte då sätta ett anslag vid postlådorna!

• surfdude27

Medlem
    17 juli, 2009 vid 10:40

Ja, så kan det ju vara. Har du lust att skriva att en sele saknas också då kanske? Hade varit schysst!

• surfdude27

Medlem
    21 juli, 2009 vid 18:17

Bumpar för att jag saknar min sele så mkt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Glömde min northsele i draget 26 juni

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.