Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glömde min sele på torö idag, tors!

• Glömde min sele på torö idag, tors!

Publicerad av varfor på 14 augusti, 2003 vid 21:45

Den hängde nog på ett träd. Någon som tog med den? Det vore schysst om du ringde mig i så fall. Även om du läser detta mitt i natten, så kan du ringa på en gång. 08 – 644 77 65 eller 0707 – 13 12 59

varfor svarade 21 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ozman

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 08:01

Såg en Neil Pryde midjesele som låg på stranden under några stenar, men tog inte med den. Du får kanske ha lite tålamod, men den dyker nog upp tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 08:30

Mors, jag stack bland dom sista från Torö igår och då låg selen kvar på stranden. Jag la några stenar på så att den inte skulle blåsa iväg. Jag frågade dom som var kvar i närheten men ingen kändes vid den. Jag ville inte ta med den hem heller eftersom det var kvar folk både borta på parkeringen och i Kärringviken.
    Mitt tips är att den fortfarande ligger kvar på stranden.

/K

• varfor

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 20:01

Jag sticker kanske dit imorrn’ Har ju dessutom anledning smile.gif

F.ö kan jag meddela att Väddö inte var så himla mycket att komma med idag. Vi var bara två stycken där, så jag antar att ni andra hade mer rutin.

(lånad sittsele var inte heller toppen – som man bäddar..)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glömde min sele på torö idag, tors!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.