• haze

Member
    3 oktober, 2007 at 20:37

Gillar inte dig heller surfmc 😉 Fan att jag skulle vara sist dit. Hoppas att den är lik Arilds 5,8 så kan ja ta hans 😉

• kalina

Member
    3 oktober, 2007 at 20:46

@rusiak 419735 wrote:

För att fortsätta gnälligheten..FN va sånt STÖR mig, särskilt då jag inte hann med att kolla på den ändå under kvällen. Kalina will have to pay…bigtime.

Måste ha nåt att göra när jag jobbar natten 😀

• roland

Member
    3 oktober, 2007 at 23:52

E det non som for skav av North strapps! Har fot sjuka skav pa fotterna!
    Det kanske inte e so monga som kor utan skor nu!

• hildingdude

Member
    4 oktober, 2007 at 20:49

jag får inget skav av mina straps. Pröva att tvätta dom i tvättmaskin på låg tempratur utan tvättmedel

• hattfan

Member
    5 oktober, 2007 at 13:46

Jag har ont i magen!

• hildingdude

Member
    5 oktober, 2007 at 15:03

Jag e dum i huvudet som inte stänger av min brors fina laptop när han är så snäll att låna ut den till mig, straffa mig.

• sourra

Member
    5 oktober, 2007 at 15:16

Haha, nu börjar det arta sig. Tack Ola för att du ledde in diskussionen på topic igen.

Åhh nej, jag måste dricka en massa sprit imorgon och ta följderna på söndag!

• haze

Member
    5 oktober, 2007 at 15:25

Och på söndag skall det ju blåsa.. Sourra bakis på söndag? Illa

• sourra

Member
    5 oktober, 2007 at 15:31

@Haze 420127 wrote:

Och på söndag skall det ju blåsa.. Sourra bakis på söndag? Illa

Ingen fara, vi tar en storbil med Taxi Gbg.

EDIT: Men det är så jääävla dyrt att åka taxi!

• haze

Member
    5 oktober, 2007 at 15:47

Hehehehehe så sant så att det är dyrt ;P

• blackadder

Member
    5 oktober, 2007 at 16:07

Vi e nåra som tycker det e synd att du tagit bort det gröna monstret sourra… Inte mycket till gnäll men va fan…

• sourra

Member
    5 oktober, 2007 at 16:17

Det är inget grönt monster. Det är “Bubbles” från tidernas bästa mockumentary – “Trailer Park Boys”. Det är från avsnittet när han är utklädd till Green Bastard efter att hans polare har byggt en wrestlingring åt honom.

Mitt gnäll får bli att det är tråkigt att folk i sverige inte fattar hur bra serien är. Det tar några avsnitt att komma in i det men sen blir det bara bättre för att eskalera i säsong sju då de ska smuggla gräs från kanada till usa med en modelljärnväg som de stulit från Patrick Swayze. Säsongerna är 6-7 20-minutersavsnitt så det är ingen Lost-härdning. Svag för tryck som jag är så byter jag tillbaka till Bubbles.

• jonaish

Member
    5 oktober, 2007 at 20:22

Greenpeace är så gulliga, men köra båt kan dom fan inte!

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=Gin68TIr2Rg[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=S7SpwT3aUEs[/YOUTUBE]

• sourra

Member
    5 oktober, 2007 at 20:27

Hehe, helt galet att ha en sån där jävla stridsbåt flåsandes i nacken i samma spår. Som att ha en vindsurfare efter sig och vara underriggad. Såg ut som ett tv-spel. Ååååh, det är så dyrt med tv-spel!

• skotten

Member
    6 oktober, 2007 at 16:25

and downloading ( I hear ) takes soo goddam long….. there is really no justice

Page 2 of 3

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

You must be logged in to create new discussions.