Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gnutten Vs Habo
-
Gnutten Vs Habo
Publicerad av snaffe på 21 december, 2008 vid 17:14Några pix på Gnutten från Habo igår!
alexxx svarade 15 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Fina bilder Ola!!! Har du köpt ett super objektiv?
Hur har det gått med axeln?
/R
-
snaffe;522223 wrote:Några pix på Gnutten från Habo igår!
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=42636&stc=1&thumb=1&d=1229879616[/IMG]
Ser så jäkla uppfriskande ut med bodydrag! Iskallt move Tobbe – bäst att ha dojorna innanför! -
@Klang 522271 wrote:
Fina bilder Ola!!! Har du köpt ett super objektiv?
Hur har det gått med axeln?
/R
Nja, inget superobjektiv precis utan ett begagnat zoomobjektiv för en tusing. Men det är rätt kul, lite kallt att stå och fota i lördags bara, önskar man kunde va i vattnet istället. Men man får ju ta tillfällena som ges för att försöka lära sig att fota lite surf. Kan säga att för tillfället blir de flesta bilderna sådär. Axeln är opererad men gör rätt ont fortfarande och har dålig rörelse i armen, tar nog sin tid. Kommer att vara ganska taggad till premiären oktober 2009.
-
Snygga bilder! Tackar!
Syns tydligt hur fel jag har tyngdpunkten för 360 försöken. Iofs var det endel vind och jag fegade lite i ingången. Då blir utgången heller inte bra.
/Tobias
-
@Gnutten 522374 wrote:
Snygga bilder! Tackar!
Syns tydligt hur fel jag har tyngdpunkten för 360 försöken. Iofs var det endel vind och jag fegade lite i ingången. Då blir utgången heller inte bra.
/Tobias
Trick: Gör den enhands, släpp framhanden. Då måste man lägga ned och bak seglet på rätt sätt.
-
Sköna bilder! Hur blev bilderna i solskenet i dag? Kan du maila några bilder? hade vat skitskoj å se hur de egentligen ser ut när man surfar/ baddar!:laugh:
Alex
-
Tror inte vi var där samtidigt idag. Bara två modiga själar ute när jag var där och de fotona ligger i en annan tråd. Du kommer säkert med nästa gång.
Logga in för att svara.