• Publicerad av imported_borje på 9 januari, 2009 vid 06:52

Tog en bild med min mobil strax innan jag hoppade i plurret i Dogge igår. Tycker att den är härlig 🙂 Det var dock inte så kallt som det såg ut, däremot var det riktigt bra segling, Dogge classic!

mag svarade 16 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • booman

Medlem
    9 januari, 2009 vid 08:20

@Borje 524588 wrote:

Tog en bild med min mobil strax innan jag hoppade i plurret i Dogge igår. Tycker att den är härlig 🙂 Det var dock inte så kallt som det såg ut, däremot var det riktigt bra segling, Dogge classic!

Det var verkligen en go’ bild! Har ungefär samma förhållanden här i Falun idag, +3 och bara en liten skillnad… Isen ligger som betong efter veckor med -10 och lägre…:frown:

• ugglemannen

Medlem
    9 januari, 2009 vid 13:39

Tog också några dogge bilder häromdagen som förmedlar lite kyla 🙂 hade mina surfprylar 20 mil bort så jag fotade lite, dock var det bara kitare men men. ser kallt ut, dom hade lite problem mad att ta sig över isen och inte drifta bort mot piren 🙂

• basse

Medlem
    9 januari, 2009 vid 14:06

I det läget hade man åter igen haft stor nytta av Gurras finurliga fenkonstruktion. 😀

[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=21998&stc=1&thumb=1&d=1163695632[/IMG]

• ugglemannen

Medlem
    9 januari, 2009 vid 14:45

hur funkar den där igentligen.. uppfällbar? 🙂

• mag

Medlem
    9 januari, 2009 vid 21:52

Fasen var ni ute i det vädret?!?!?!?
    Bra jobbat av er.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.