Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Go musik
-
Go musik
Publicerad av larssa på 14 oktober, 2005 vid 22:52Nån som kan tipsa om nåt riktigt bra att stoppa i mp3-spelaren?
larssa svarade 19 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Fan va bra förslag det kom för en gångs skull! Jag kan lägga till: Quasimoto, Gentleman, Orishas, Chris Ffog, Blofly, lite gammal Slipknot…. sen e det ju aldrig fel med lite Timbuk heller. Eller för den delen Groove Armadas första.
-
Svar till:
the luscious four
[/ QUOTE ]vad e det för nått jävla mög.. dom suger! dessutom så har jag lagt upp deras skiva på nätet
-
Svar till:
system of a down och rage against the machine
[/ QUOTE ]
asså kan du säga lite vad du gillar själv???
om du är som ZooLand? gillar system of a down, så kanske du gillar den musiken som är här nere!!! fetttt bra
Disturbed, Fear Factory, Dope, Korn, Rammstein, Mettalica, Trapt, Thrice, Three Days Grace, Thornley, Avenged Sevenfold, Soilwork, Children Of Bodom, och den bästa Dimmu Borgir
-
Jag kan tipsa om Britney Spears. En polare skickade en låt till mig och hon är riktigt bra. Tydligen så spelar dom henne på radion ibland men jag lyssnar inte på radio så jag vet inte.
-
Svar till:
Jag kan tipsa om Britney Spears. En polare skickade en låt till mig och hon är riktigt bra. Tydligen så spelar dom henne på radion ibland men jag lyssnar inte på radio så jag vet inte.
[/ QUOTE ]
med tanke på radio så kan du trycka in på http://www.neradio.se musiken äger fett där
-
Säga vad man vill, men G N´R är aldrig fel. Får väl ta och lyssna på lite utav det ni tipsat om.
Logga in för att svara.