• styret

Medlem
    24 december, 2004 vid 11:06

jag fick sällskapsreseboxen. alla stig helmerfilmer på dvd. gutt som fan. får se om tomten har nått mer surfaktigt i säcken i kväll.

• imported_macts

Medlem
    24 december, 2004 vid 11:14

Själv har jag passerat åldersgränsen där man får julklappar, nu får barnen allt….
    Ska nog ge mig själv lite försenade julklappar till våren i form av surfprylar.

God jul alla!

• robin

Medlem
    24 december, 2004 vid 11:27

God jul!!

• tdk

Medlem
    24 december, 2004 vid 11:41

Undrar om någon får kuling varje dag över hela sverige under 2005 i säcken!? hoppas hoppas.. grin.gif God jul gubbar! Och tjejer..

• melonen

Medlem
    24 december, 2004 vid 15:16

Hoppas på en kall vinter med fina isar, i paketen! Snart kan man ut och testa isarna med den snart klara isbrädan shocked.gif

• henkeboy

Medlem
    24 december, 2004 vid 18:56

God Jul! Hoppas alla har det fett myyys… laugh.gif

• babilidoo

Medlem
    24 december, 2004 vid 21:52

mm.. för jag har det ! Fick Freesyle DVD:n i julklapp. HAr precis sett den. Asså sjukt bra film, en av de bästa jag har sett.

• herodude

Medlem
    25 december, 2004 vid 03:11

du babibaloo, fick fan inte den rå lack nu.. :'( du har aingen möjlighet att rippa den??? har massa andra filmer om du vill ha…
    pppppppppppppplllllllllllllzzzzzzzzzzzzz *ledsna hundögon*

• cambo

Medlem
    25 december, 2004 vid 11:01

Fick också upp Feed your soul i veckan, Vilken kanonrull rekomenderas starkt

• rasmus_w

Medlem
    25 december, 2004 vid 12:02

Jag fick en julklapp av mig själv… Ett Simmer Compact 5.7 -04. Nu ska jag bara skaffa en 400-mast och knippe crossover mellan 5.0 och 4.0 så har jag lite hårdvindsgrejor igen. smile.gif

• niklas_s

Medlem
    26 december, 2004 vid 21:56

freestyle dvdn e grymmm. filmen ja alltid väntat på. du herodude, filmen finns å köpa hederligt på surfers. när nån lägger ner arbete till å göra en så bra film e de inte mer än rätt att betala för den

• herodude

Medlem
    27 december, 2004 vid 12:17

ah men nu är det så att jag inte har råd med den för att jag genom hederligt arbete ska betala min nya segellinje nästa år till samma butik som säöljer filmen, samma butik som jag köpte grejjer i för cirkus 20 22 tusen i år….

• oscar

Medlem
    27 december, 2004 vid 12:39

Men han som gjort filmen blir väl inte gladare för det?

• herodude

Medlem
    27 december, 2004 vid 13:04

ne iofs men jag köpte hans förra film som sög gorilla… laugh.gif hehe förstår vad ni menar men men…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.