Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › God Jul att kära kitevänner.
-
God Jul att kära kitevänner.
Publicerad av skejtar_henke på 23 december, 2005 vid 11:58Vill bara säga god kul och gott nytt kiteår. Vem blir först att surfa i tomtedräkten och vem surfar först nästa år. Endast sverige gäller. Vem vågar anta utmaningarna..
annas svarade 19 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
jag ska inte surfa först det lovar jag! MOI MUKKULAT
GOD JUL
-
Förra året var jag och Alex rätt tidiga i vattnet och naturligtvis bakfulla på nyårsdagen. Repris i år igen Alex??
God jul!
-
lite tidigt surf ska vi väl kunna ordna nyårsdagen om det blåser… o god jul o ott nytt år på er alla därute
-
nu pratar vi inte om något som häde förra året.. Det är tävling. Vem blir först i år. Bildbevis ska det vara.
-
God Jul på er alla och förste kitaren i sverige blir ju någon lycklig jävel på snö men det räknas nog inte:-)
-
skejtar_henke wrote:Vem blir först att surfa i tomtedräkten och vem surfar först nästa år.
Hoppas det blir någon som surfar i tomtedräkt nu bara:D
-
Tenkte meg ut i morgon er det nogon fler? ser rett bra ut men det reknas vel inte foörerakettene er sendt ivag? Om jag raknas som venn får ni med haen trevlig jul och en våt nyårsafton. Skåul!
-
Mattijas wrote:Jag och en annan drar nog ner te JP på förmiddagen.
jp???? ?????? -
jaja, regnar det inte så är det lätt julaftonssurf imorgon i habo på förmiddagen. Ska ju vara varmt
Logga in för att svara.