Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › God Jul Och Gott Nytt år På Er
-
God Jul Och Gott Nytt år På Er
Publicerad av eagletech19 på 16 december, 2007 vid 19:51Kiteaddicts vill Önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År 🙂
See you soon:wink:
niiie svarade 17 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Tack:smile:
Hoppas ni får det riktigt gött i venezuela min vän.
Hälsa alla
Mvh Roger
-
@Larssa 434429 wrote:
Detsamma kompis!
Skall du/ni med på turan?Skrev precis till dig på mailen:smile:
//R -
@eagletech19 434430 wrote:
Skrev precis till dig på mailen:smile:
//RHar inte fått nåt mail :confused2:
Vill du skicka igen till larssa99@hotmail.com eller skicka ett pm eru snäll -
Det var värst vad alla blir religiösa så snart det vankas semesterfri ledighet i Jesu tecken. Men jag är inte mindre hycklare jag – god jul för fan!
-
en god jul blir det bara om det blåser i Beitostölen men det får vi hoppas på, så god jul då!
-
@sourra 434445 wrote:
Det var värst vad alla blir religiösa så snart det vankas semesterfri ledighet i Jesu tecken. Men jag är inte mindre hycklare jag – god jul för fan!
Tja
Jesus bryr jag mig mindre om men goda vänner och likasinnade är min melodi.
Det är nu man är ledig från allt jobb och bara ha det gött är förbannat nice. Så om det kallas Sommar ,Jul eller GOTT NYTT ÅR så är det ”underbart skönt” min vän:wink:
Mvh/RogerGod Jul Och Gott Nytt År igen:smile:
-
God Jul….och när gröten landat i porslinet är det dags att dra på sig våtdräkten och leka surf under mellandagarna…..sen blir det Gott Nytt År!
/Egg -
@sourra 434445 wrote:
Jesus, som ju levde i slutet av Bibeln, var ju inte helt olik oss. Han gick ju på vatten; vi står på brädor. Sen gör ju vissa rykten gällande att han i tid och otid var ute å flög, å det gör ju vissa av oss oxå. Sen kunde han ju hela också, vilket leder tankarna till alla helrör man ska sänka i jul… hmm… Smular i kotten…
-
@Blackadder 434520 wrote:
Jesus, som ju levde i slutet av Bibeln, var ju inte helt olik oss. Han gick ju på vatten; vi står på brädor. Sen gör ju vissa rykten gällande att han i tid och otid var ute å flög, å det gör ju vissa av oss oxå. Sen kunde han ju hela också, vilket leder tankarna till alla helrör man ska sänka i jul… hmm… Smular i kotten…
😉
-
christmas sucks, the only good thing about it is the sales in the shops directly after.
Grrrrr whine whine….
Logga in för att svara.