Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing God Jul och Gott Nytt speed-år-tråden

• God Jul och Gott Nytt speed-år-tråden

Publicerad av andersbq på 19 december, 2011 vid 19:47

Året går mot sitt slut och jag vill passa på att tacka alla som stöttat och peppat under 2011, deltagit i alla galna tävlingar som jag hittat på hemma och i Grekland, dem som ordnat tävlingarna i Klagshamn, Haga, Fehmarn och Weymouth, klubbarna och förbundet, Chris Schill, alla fina leverantörer; Loft sails, Carbon Art, Hertz, Black Project, C3, Hurricane, Waterproof, Surfers, ambulanspersonal, läkare, sköterskor, receptionister, dem som bar mig iland i TT och Orth & plockade ihop grejorna, Daniel, Johan som stadiga tävlings/resessällskap, alla fina spots som jag fått segla i år, inkl SP och WK och du som hänger på Surfzone och som ibland läser min lilla blogg!

Till er alla, här är familjens julkort!

PS och tack till min lilla familj också som så snällt hänger på stränderna runtom i världen!

marden svarade 12 år, 10 månader sedan 22 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • swe117

Medlem
    20 december, 2011 vid 21:52

Vill också passa på att rikta ett tack och önska god jul till alla som är med i Speed-cirkusen och härjar, som sporrar och triggar en till att göra sitt yttersta och med det bättre resultat. Inte minst mina team-mates, Tobhed, Tompa, Klang mfl… Ser fram emot ett mkt spännande 2012 med allt vad det innebär.:wink:
    Och tack själv Anders, för allt engagemang!

• bjornen

Medlem
    21 december, 2011 vid 10:56

God jul och gott nytt år! Önskar alla mycket med vind och mycket med rekord/pb på gpsss!

• thomas-althin

Medlem
    21 december, 2011 vid 13:52

Kul år har vi haft!! Och vi får göra 2012 till ett snabbt år oxå!
    Gott nytt på er alla snabba!!

• tbsurf

Medlem
    21 december, 2011 vid 16:28

2012 ska jag banne mej försöka göra nåt pb:)
    Go jul

• surfan

Medlem
    21 december, 2011 vid 17:21

Ja det har varigt ett otroligt roligt år på alla sätt !!! Tack Anders för ditt engagemang på alla håll!!
    Du gör en heroisk insats för sporten!!!!!! och GOD JUL på er alla!!!!

• mattias-j

Medlem
    21 december, 2011 vid 18:24

Ja, God Jul och Gott Nytt år på er alla! Nådde nästan mina mål som vi skrev om när det var 1 meter snö i mars. Denna vinter känns inte lika tung eftersom det gått att segla lite. Den där tunga vinterdeppen har inte kommit än i alla fall. Ser fram emot 2012 ruskigt mycket. Kändes nästan nostalgiskt när Anders B idag frågade om vi ville ha det klassiska “M” :et i seglena nästa år. Är det någon mer som är intresserade av Mistrals brädor, så kan ni PM:à mig. Jag fixar det via Anders så länge ingen återförsäljare finns. :santa:

Och krya på dig BQ!

• mackee

Medlem
    21 december, 2011 vid 22:06

God Jul på er !!!
    Det är snart vår och då kommer en ny säsong med många PB till alla!!!!!!!
    Stort tack till alla som gör det möjligt att vi kan tävla och åka på roliga resor tillsammans.
    Vill även passa på att tacka och samtidigt fråga den grekiska tävlings arrangören när man ska boka in nästa Karpathos resa

• mick

Medlem
    22 december, 2011 vid 07:42

GO JUL & GOTT NYTT, ALLA GOA SPEEDOS! :santa::santa::santa:

Och tack för ett superkul speedår. Speciellt tack till alla sköna veteraner (M3 i synnerhet.) som prestigelöst tipsar oss nykomlingar i sporten. Den goa stämningen är lika mycket värd som decimalerna på gps:en.

/ Mick

• lasse-n

Medlem
    22 december, 2011 vid 11:14

God Jul & Gott Nytt Speed År 2012. :santa:

• davven

Medlem
    22 december, 2011 vid 11:25

God jul alla, slog mitt vmax mål för 2011 med två knop tack vare ovärderliga tips jag fått.
    Nu gäller det och lyfta i sig mycket julmat så man står emot kylan ett tag.

Stort tack och hoppas på ett bra 2012!

• seve1000

Medlem
    22 december, 2011 vid 15:05

God Jul och Gott Nytt även från mig.
    Vill också tacka alla som välkomnar en så härligt in i denna sköna sport!
    Hoppas på fortsatt personlig utveckling i speed och Vindsurfing i allmänhet.

Speciellt tack till alla TTVKare då dom alla är grymt trevligt sällskap på vattnet.

Mycket kvar stt lära har man och det märks tydligt på tex Karpathos ett ställe som kräver mycket av seglaren.

Det område som jag nu efter 3 säsonger Vindsurfing behärskar bäst är helt klart prylar:cool2:

Ett extra tack till DB S-38 som stöttar i allt:-)
    Då även till att handla alla kul prylar.

Ser nu med stor glädje fram emot 2012 och alla dess dagar på vattnet.

• faster

Medlem
    23 december, 2011 vid 09:57

Önskar också er alla en God Jul, ser fram emot 2012 med lite nytt i garderoben.

• mattias-j

Medlem
    23 december, 2011 vid 09:59

Robban, nya lik då eller? :cool2:

• jester

Medlem
    23 december, 2011 vid 10:18

Go Hjul o Gött Nytt Åhr!

Ser fram emot ett 2012 med bara slalombrädor i garderoben…

• speedan

Medlem
    23 december, 2011 vid 12:32

God Jul och Gott Nytt år!

Hoppas 2012 kommer med mycket vind och härliga surfdagar!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing God Jul och Gott Nytt speed-år-tråden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.