Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Godis för teorisurfare!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2005 vid 17:54

tsss, skulle inte förvåna mig om det är cabrinha som har baxat iden från dem. cabrinha suger best kites duger

• nic

Medlem
    6 juli, 2005 vid 19:57

flat2.jpg

Utan bladders. Intrssant.
    (går att lämna denna tråden utan att nämna f-ordet)

nic

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2005 vid 20:17

“In early 2006, the sport will undergo a radical transformation again with the introduction of the first bladderless inflatable wing. “
    jo precis. trist för dom bara att jag hitta den här på kitesweden från 02…
    booster.jpg

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2005 vid 20:18

eller är det skillnad på kite och wing? hursomhelst är det massa snack på best.

• rocco

Medlem
    6 juli, 2005 vid 20:37

Svar till:

tsss, skulle inte förvåna mig om det är cabrinha som har baxat iden från dem. cabrinha suger best kites duger

[/ QUOTE ]

du har ju nog alla hemma har jag hört grin.gif

• rex_milvus

Medlem
    6 juli, 2005 vid 20:41

Svar till:

“In early 2006, the sport will undergo a radical transformation again with the introduction of the first bladderless inflatable wing. “
    jo precis. trist för dom bara att jag hitta den här på kitesweden från 02…

[/ QUOTE ]

som jag tolkar deras “bladderless” så menar de att LEI och struttar är utan blåsor. Inte att de inte blåses upp (som din bild verkar vara inne på)

• sj0gren

Medlem
    6 juli, 2005 vid 21:28

Svar till:

[/ QUOTE ]

Hahahaha! Ojojoj jadu grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    6 juli, 2005 vid 23:26

asså jag kan itne fatta att Cabrinha o Takoon bara härmar Best ehla tiden på allting, FY PÅ ER, best är verkligen bästo störst i heal världen kom på nått själv för fan PEPS!

• kitesweden

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:38

Dom slutade tillverkas -02, Windtools gick i konkurs…
    Men kiten fungerar helt ok, förutom att den har lätt för att vända sig ut och in om man krashar lite vårdslöst med den (men vem gör det..). Men den går att köra så oxå, kanske inte omtimalt, men man tar sig i land. Vi säljer den sista begade av denna sort på vår begagnat sida. kolla kitesweden.se

• kongos

Medlem
    10 juli, 2005 vid 22:16

Svar till:

asså jag kan itne fatta att Cabrinha o Takoon bara härmar Best ehla tiden på allting, FY PÅ ER, best är verkligen bästo störst i heal världen kom på nått själv för fan PEPS!

[/ QUOTE ]

Jag kan inte fatta att Best, Takoon och Cabrinha drar sig mer och mer åt foilhållet?
    När allt var så bra innan?

/E

• asger_g

Medlem
    10 juli, 2005 vid 23:48

Jeg kan godt huske da Wintools kom med deres kite i 2002 med sejlpinde istedet for oppustelige struts. Den var inte nogen succes. Men både Crossbow og Best’s Nemesis 2006 kan vist ikke sammenlignes med Wintools kiten. Der er trods alt sket meget inden for kiteudviklingen. Desuden tror jeg inte at dem elliptical shape kommer til at afløse de traditionelle C kites. Men det må tiden jo vise…

Asger G

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Godis för teorisurfare!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.