• lars_k

Medlem
    23 juni, 2010 vid 05:44

Vad bra att du hann kroka ur innan kastfallet!

• basse

Medlem
    23 juni, 2010 vid 08:12

Moooahahahahaaaa….
    Glad midsommar!

• sinker

Medlem
    24 juni, 2010 vid 21:10

TWS, jag ser att du modifierat din twin. Blev det bra? Vad blev effekten? Ärligt nu…
    /sinker

• tws

Medlem
    29 juni, 2010 vid 23:39

Æææh jo, på Lista ble det testet skikkelig. Gikk ut med 4.3 IQ (bildet over). Følte at brettet ikke kom i plan like tidlig som twin. Men når den var i plan så holdt den planing lenger. Rolig og fin (Lugn på svensk) i bottomturn selv om farten var høy. Så skar nosen seg fast i vannet ett topturn. For mye frontfot eller foroverlent. Men man venjer seg til det. På kvelden la vinden seg og jeg fikk større bølger i sett med lugnt vann mellom. Det var da jeg oppdaget den store fordelen ved siden av god høyde og lugn kontrollerte bottomturns. Cutbacken. satt som spikret i veggen. Jeg hadde større hastighet ned fra toppsvingen enn ut av den. Kommer to stk quader om en måned. Jeg tror ærlig talt ikke de kan matche rrd’s twin. Midt på dagen seilte jeg langdistanse med Frittern og Per Kristian. Da som twin, men med 15cm finner (2 størrelser for små). Twinnen hold såvidt følge med Deres singlefins på noen lange downwindstrekk med 4.7m2 full powered opp. Med 16cm finner holder den følge, men med 15cm twins og 9cm FCS trusters (ja jeg bruker den terminologien) holder den nok ikke følge. Men jeg bryr meg ikke. Trusterne går aldri av igjen. Hastigheten øker der den behøves. I veggen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.