• Publicerad av b-r-p på 9 oktober, 2008 vid 18:08

Någon som kan rekommendera en så kallad “GolfBag”? Har en 133 cm bräda och ska få plats med 2 kites, bommar, sele och lite annat skit… (inte att glömma, kanske en golfklubba eller två:grin:

Har kollat in Naish och Mystic “Golfbag” Vilka är + och – för dessa?

eddie svarade 16 år sedan 15 Medlemmar · 34 Svar
  • 34 Svar
  • haze

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 18:13

Har en splitterny golf bag liggande om du vill köpa en. Det är en http://www.fahlensurf.se/v4/product_info.php?products_id=708&osCsid=d8467ebdbbd1e39cbb2b07f796037dad

• gonzo

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 19:28
  • ristarpen

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 19:52

själv betalar jag 400 kr som det kostar att ta med kite & bräda tur & retur än att bli förknippad med en golfare……..

• b-r-p

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:04

@Haze 506859 wrote:

Har en splitterny golf bag liggande om du vill köpa en. Det är en http://www.fahlensurf.se/v4/product_info.php?products_id=708&osCsid=d8467ebdbbd1e39cbb2b07f796037dad

Nu var ju inte frågan vart jag kunde köpa den, utan rekommendationer, + och -!

• b-r-p

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:05

@gonzo 506876 wrote:

http://www.surfers.se/Pages/tv.aspx?ID=0&playid=11520081005.flv&widescreen=True
    där har du en prisvärd

Tack för tippset. Snygg film förresten:laugh: !

• b-r-p

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:07

@ristarpen 506881 wrote:

själv betalar jag 400 kr som det kostar att ta med kite & bräda tur & retur än att bli förknippad med en golfare……..

Din kommentar kommer jag bortse ifrån. Den har ju inte överhuvudtaget med ämnet att göra:confused2: !!!

• ristarpen

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:11

okej du är en golfare..

• gonzo

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:13

@ristarpen 506881 wrote:

vart reser du då ???
    helsingborg – helsingör ??

• sala

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:16

Rea på dessa Liquid Force
    http://www.nocomply.se/product_info.php/products_id/5997
    http://www.nocomply.se/product_info.php/products_id/5996
    visserligen för wakeboard men funkar nog lika bra!

• sourra

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:16

@b r p 506857 wrote:

Någon som kan rekommendera en så kallad “GolfBag”? Har en 133 cm bräda och ska få plats med 2 kites, bommar, sele och lite annat skit… (inte att glömma, kanske en golfklubba eller två:grin:

Har kollat in Naish och Mystic “Golfbag” Vilka är + och – för dessa?

Hur mycket plus och minus kan det vara egentligen? Bra väskor som skyddar utrustningen.

• b-r-p

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:24

@ristarpen 506890 wrote:

okej du är en golfare..

Ja, man kan ju undra vart din resa gick då:confused2:

Men snälla, jag är inte ute efter dina dumma, oseriösa och irrelevanta inlägg. Utan är istället ute efter fakta och erfarenheter kring min fråga.

Men visst, om du kan tala om för mig hur grejerna ska följa med på 7 stycken flygningar över Atlanten/Stilla havet för 400 spänn, så “be my guest”?:santa:

• ristarpen

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 21:02

okej jag flög till egypten ocj betalade 400kr och några kompissar till mig flög till cabarete och betalade bara 400 kr totalt med 3 mellan landningar. du får fatta lite skojj

• sourra

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 21:44

Okej, om du blir sådär upprörd är det väl bäst att ge hela svaret då: Fördelen med kitegolfbagar är att de som sagt skyddar bra. Nackdelen är om de som sitter i incheckningen ser att det är ett kitesurfmärke på “golfbagen” och drar slutsatsen att det inte är golfprylar i.

• meecrob

Medlem
    9 oktober, 2008 vid 21:57

Det har väl med skadeförsäkring att göra också… Lite svårt att få ersättning för en skadad kite när det står skrivet att man har golfklubbor med sig?

• eddie

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 18:32

@b r p 506894 wrote:

Ja, man kan ju undra vart din resa gick då:confused2:

Men snälla, jag är inte ute efter dina dumma, oseriösa och irrelevanta inlägg. Utan är istället ute efter fakta och erfarenheter kring min fråga.

Men visst, om du kan tala om för mig hur grejerna ska följa med på 7 stycken flygningar över Atlanten/Stilla havet för 400 spänn, så “be my guest”?:santa:

*tröstar*
    Darling… du kommer att få en hård tid här på Steffo.
    Sälj skiten istället… det kommer att kännas bäst.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.