Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › GolfBag
-
jag lurade damen på incheckningen i sna diego att jag hade ett par skidor i min dakine highroller 190cm drog upp en pjäxa och en stav. trots att hon kände och klämde på bagen och var fast besluten om att min snowboard kändes exakt som en surfbräda, så tjatade jag om att det är så nya skidor känns och varför skulle jag ha pjäxor med mig om inte det var en snowboard ! mycket märkligt samtal var det..
men nog om det. köp en vanlig 4D golfbag på stadium klämihop grejorna, gå dit VÄLKLÄDD så kommer den snälla damen inte börja tjata om vad som ligger i golbagen. OBS välklädd betyder inte flipflops boardshorts och en ny quicksilver T-shirt.
-
edorf;507870 wrote:gå dit VÄLKLÄDD så kommer den snälla damen inte börja tjata om vad som ligger i golbagen. OBS välklädd betyder inte flipflops boardshorts och en ny quicksilver T-shirt.
tänkte samma sak; i kostym står man dessutom ut lite på sitt hostel. och töser gillar killar som sticker ut. win-win situation, nästan.
-
@JoFa 507767 wrote:
Well, med facit i hand från i våras på Kastrup så minns jag att jag betalade 0 kr med fodellflygplanshistorien. Hur mycket ni andra betalade så kommer jag inte ihåg de exakta beloppen…. 😀
Alla tjejer, brudar, kvinnor och kärringar som jobbar på alla jordens flygplatser hatar mig ända in till benmärgen. Antagligen skickas mitt foto runt regelbundet så de vet vem de skall terrorisera.
Jag var impad av dig…. 😉
Logga in för att svara.