Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Good damn it- lejet levererade
-
Good damn it- lejet levererade
Posted by rusiak on 20 maj, 2006 at 14:37What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.
//alex
svinet replied 18 years, 7 months ago 6 Members · 14 Replies -
14 Replies
-
rusiak wrote:What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.
//alex
Jorå, mat sitter å smyghåller på några kort i skjortärmen som vanligt 🙂
nic
-
Jasså, där ser man! Man vet aldrig var man har dessa fransmän 😉
Såg ut som om du hade de trevlig med Instinct’en! Kommer du ner i mon oxå?! Danskarna lovar ju inget vidare, men enl. SMHI kan de ju bli bra. Danskarna hade väl ganska fel i dagens prognos oxå.
-
rusiak wrote:What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.
//alex
Lätt min roligaste session i år 🙂
-
stebe wrote:rusiak wrote:What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.
//alex
Ja det var inte dumt synd att man var tvungen att dra jag var redo att pumpa upp min stooora fuel, torkelstorp var inte så dumt i heller igår den stunden det blåste :), var inte du i torkelstorp igår stebe? Men det är klart vad är en stund på havet mot carola i melodifestivalen ikväll ooohhhhhh!!!! -
snygging wrote:stebe wrote:rusiak wrote:What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.
//alex
Ja det var inte dumt synd att man var tvungen att dra jag var redo att pumpa upp min stooora fuel, torkelstorp var inte så dumt i heller igår den stunden det blåste :), var inte du i torkelstorp igår stebe? Men det är klart vad är en stund på havet mot carola i melodifestivalen ikväll ooohhhhhh!!!!Jo visst, synd bara att vinden la sig så fort jag visade mig.. men inget kan ju vara i EEEEEEVIGHEET!!!
-
stebe wrote:snygging wrote:stebe wrote:rusiak wrote:What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.
//alex
Ja det var inte dumt synd att man var tvungen att dra jag var redo att pumpa upp min stooora fuel, torkelstorp var inte så dumt i heller igår den stunden det blåste :), var inte du i torkelstorp igår stebe? Men det är klart vad är en stund på havet mot carola i melodifestivalen ikväll ooohhhhhh!!!!Jo visst, synd bara att vinden la sig så fort jag visade mig.. men inget kan ju vara i EEEEEEVIGHEET!!!
Men det roliga är inte över ikväll får jag även roa mig på denna sida efter en utmatningsreva i duken på min 9a, mycket strange!
-
rusiak wrote:Jasså, där ser man! Man vet aldrig var man har dessa fransmän 😉
Såg ut som om du hade de trevlig med Instinct’en! Kommer du ner i mon oxå?! Danskarna lovar ju inget vidare, men enl. SMHI kan de ju bli bra. Danskarna hade väl ganska fel i dagens prognos oxå.
beroende på prognos och så så drar jag mig ut imorgon eftermiddag
-
Mkt konstigt att en fuel går sönder bara sådär. Jag tror det är sabotage, ornitologer, windsurfare, bowåkare, strandflanerare och annat löst folk kan ligga bakom..
-
stebe wrote:Mkt konstigt att en fuel går sönder bara sådär. Jag tror det är sabotage, ornitologer, windsurfare, bowåkare, strandflanerare och annat löst folk kan ligga bakom..
eller Alex eftersom han inte kan höjda!!! 🙁 -
JAG HAR INTE GJORT NÅGOT. Jag lovar..vet inte ngt.
Jag har inte har kite-seglat så länge, min mamma vill inte att jag är i vattnet för länge- vad betyder “höjda”, är det när man gör stora hopp/skutt motvind?
Ahh, nu öppnas första ölen, ska bli gööött.
ps fick använda min kniv för första gången idag 🙂 Funka fint, särskilt i tunnare, gula material ds
-
rusiak wrote:Jasså, där ser man! Man vet aldrig var man har dessa fransmän 😉
Det hade dom inte men de ändrade den, så på morgonen såg den lite annorlunda ut än kvällen innan.
Blev fem timmar igår, få se nu… jo, jag klarar nog lite till 🙂 Siktar på en tur ner senare, bara kroppen hämtar sig lite.
nic
-
rusiak wrote:JAG HAR INTE GJORT NÅGOT. Jag lovar..vet inte ngt.
Jag har inte har kite-seglat så länge, min mamma vill inte att jag är i vattnet för länge- vad betyder “höjda”, är det när man gör stora hopp/skutt motvind?
Ahh, nu öppnas första ölen, ska bli gööött.
ps fick använda min kniv för första gången idag 🙂 Funka fint, särskilt i tunnare, gula material ds
öhhhh fyfan 3 dagar fest och lika mycket bakfylla var det enda jag fick och massor av skånska luder
Log in to reply.