-
GoPro HD Hero 2
Tjenare!:grin:
Hade tänkt införskaffa mig en behändig kamera inför Kap Verde resan i mars. Har kikat närmare på den senaste GoPro kameran men skulle behöva lite rådgivning angående vilket “kit” man bör skaffa? Samt lite allmän information om hur kameran fungerar, t.ex. runt kvällstid vid mörker etc..:confused2:
Jag vindsurfar främst, men ägnar mig även åt skimboarding och longboarding (dvs. när vädret tillåter). Kommer nog även dyka/snorkla en hel del också i Kap Verde. För vad jag förståt så är inte surfmontaget avtagbart? Är nog inte det smidigaste att slösa massa surfmontage på hyrd utrustning heller…. :crazy:
Sen undrar jag hur ni skaffat era GoPro:s, beställde ni från deras hemsida eller hos återförsäljare, vad är bäst billigast (beträffande frakt osv..)? Har tittat en hel del på http://www.ohana.se och det verkar vara en bra sajt, någon som har några andra tips? :confused2:
Sist men inte minst undrar jag om Adobe After Effects torde sig fungera som bra editeringsprogram? Vill verkligen få till slow-mo effekterna så man kan skryta inför kollegerna;)
Tacksam för snabba svar då lönen nyligen ploppat in 😛
Logga in för att svara.