Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GoPro Hero Wide HD

• poppo

Medlem
    1 februari, 2010 vid 08:03

Googlade på LCD-backpack – verkar som den är på gång…

Priset då?
    – 50 dollar hos denna butik i staterna ger en trevlig fingervisning!!
    http://www.expressmounts.com/gopro-hd-hero-lcd-backpac.html

• stewen

Medlem
    1 februari, 2010 vid 22:00

Får den verkligen plats i huset? Känns ordentligt tajt där redan nu.

Kommer förresten en headcam film ifrån cabarete inom kort.

• poppo

Medlem
    2 februari, 2010 vid 08:40

googlade: med lcd-backpacken följer ett annat bakstycke till huset som ger skärmen plats.

kommer till sverige i slutet av februari enligt svenska agenturen iceman.se.

• mbkpeter

Medlem
    4 februari, 2010 vid 13:56

Grymt ju.

Var köper man dessa i sverige?

• poppo

Medlem
    4 februari, 2010 vid 14:34
    mbkpeter;597312 wrote:
    Grymt ju.

Var köper man dessa i sverige?

ohana.se – samma pris som hos agenturen iceman.se men man gynnar en lokal shop!

• endy

Medlem
    4 februari, 2010 vid 17:11
    poppo;597320 wrote:
    ohana.se – samma pris som hos agenturen iceman.se men man gynnar en lokal shop!

Vi har fri frakt också 🙂

• mortadelo

Medlem
    6 februari, 2010 vid 15:39

Cool film, va ere för sound track ?

// Migge

• macedu

Medlem
    6 februari, 2010 vid 16:26

Hur meckig är denna när man fäster den på vad….. hjälm, arm, bom….och hur mycket saker behöver man extra för att göra detta….

Är det lite som an kamera…..usbsladd och ritch ratch över……. om vi pratar film och utan förtexter och massa annat nice….

Ljudet var imono och är oki antar jag 🙂

/mac

PS ANtar att man kan fästa den i bildörr modell längre ner, cyckel etc….. DS

• atomiccross

Medlem
    6 februari, 2010 vid 16:44

Jag är just about att beställa en goPro men funderade över vilket packet man ska välja om man vill ha sugpropp för bilen, till brädan, hjälmfäste och boomfäste, finns det något packet alla dessa ingår i eller kan man köpa tillbehör på sidan om?

• macedu

Medlem
    6 februari, 2010 vid 16:59

mmm…. jag kikade just på OHANAS sida på alla varianter…. vilken är bäst som grundkit och vilket kit är då billigast för att komplettera upp….

Fästa den på gunsen(bicepsen) går det…. öh…

Måste man ha hjälm eller går det att köra ngn huvudresår grej….som orienteringslampan….. ja ja

/mac

• bicless

Medlem
    6 februari, 2010 vid 19:12

Hej

Jag har änvänt min några veckor nu. Jag tycker bildkvaliten är kalas, batteriet räcker många timmar ävén i minusgrader vilken jag hade problem med i förra versionen.

Du behöver inte ha en hjälm för att kunna fästa hjälmkittet. Det ingår ingår diverse fästen så man man sätta på hjälm antingen med dubbelhäftande eller med med rem. Men det ingår även typ skidglasögon band i kryssmodell som funkar både på hjälmar eller direkt på skallen. Denna sitter stabilt, nån form av gummifäste på remmen.

Det finns ingen version som jag känner till som ha fästen för allt men fästen man saknar kan köpas löst.

I Surf ingår 2 olika fästen för surfbräda.
    I Helmet, 6 olika fästen för hjälm

Handledsfäste och sugpropp kan köpas löst för ca 300-500:-
    Även vi har GoPro i sortimentet.

Mvh

Bicless

• macedu

Medlem
    6 februari, 2010 vid 21:02
    Bicless;597598 wrote:
    Hej

Jag har änvänt min några veckor nu. Jag tycker bildkvaliten är kalas, batteriet räcker många timmar ävén i minusgrader vilken jag hade problem med i förra versionen.

Mvh

Bicless

Och den stora skillnaden mellan WIDE och HD, ja jag fattar WIDE men berätta konsekvensen i själva användandet… tröttnar man på wide eller är det bättre bild på HD etc….

/mac

• bicless

Medlem
    7 februari, 2010 vid 07:14

Skillnadena är klart skarpare bild på HD och mycket bättre batterilösning. HD’s acc håller mycket längre än mina laddbara i wide-kameran och dessutom krånglar inte vid minus 10 som de vanliga laddbara gör. Jag tror GoPro slutar tillverka wide nu när HD kommit så köper man wide är det ett restparti.

Även HD har ju en wide lins så lite förvirrande namn.

• macedu

Medlem
    7 februari, 2010 vid 10:15
    Bicless;597631 wrote:
    Skillnadena är klart skarpare bild på HD och mycket bättre batterilösning. HD’s acc håller mycket längre än mina laddbara i wide-kameran och dessutom krånglar inte vid minus 10 som de vanliga laddbara gör. Jag tror GoPro slutar tillverka wide nu när HD kommit så köper man wide är det ett restparti.

Även HD har ju en wide lins så lite förvirrande namn.

SÅ skall man ha värstingen så är det Go Pro HD helt enkelt :laugh:

• sajmon

Medlem
    7 februari, 2010 vid 15:25
    mortadelo;597569 wrote:
    Cool film, va ere för sound track ?

// Migge

Det är Buckethead – Soothsayer

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GoPro Hero Wide HD

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.