Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GoPro nyheter

  • bicless

    Medlem
    17 oktober, 2010 vid 12:09

    Vi får in HD hero 960 inom några dagar. Det är samma kamera som HD men kostar 1000-1300 mindre.

    Det som skiljer dem åt är att det inte är möjligt att göra inspelning med 60 bilder per sekund och 1080p video samt att den saknar HERO BUS expansionsporten baktill på kameran. Även lite andra fästen.

    Mvh

    Bicless

  • markan

    Medlem
    17 oktober, 2010 vid 12:29

    Och ny update till hd-varianterna har också kommit.

    http://www.goprocamera.com/support/hdheroupdate.php

  • dawwg

    Medlem
    18 oktober, 2010 vid 20:34

    när kommer LCD displayen komma för försäljning?

  • m3lk3r

    Medlem
    18 oktober, 2010 vid 20:57
    Bicless;635984 wrote:
    Vi får in HD hero 960 inom några dagar. Det är samma kamera som HD men kostar 1000-1300 mindre.

    Det som skiljer dem åt är att det inte är möjligt att göra inspelning med 60 bilder per sekund och 1080p video samt att den saknar HERO BUS expansionsporten baktill på kameran. Även lite andra fästen.

    Mvh

    Bicless

    Låter riktigt bra, det är alltså en modell som ska ligga mellan Gopro HD och Gopro Hero wide?
    Hero wide känns lite för kass för mig men Gopro HD är över min budget då jag inte kommer filma mycket alls..

  • bicless

    Medlem
    19 oktober, 2010 vid 15:59

    Stämmer precis.

  • pripps

    Medlem
    19 oktober, 2010 vid 19:01

    Undrar bara en sak! Måste man ha ett lcd bakstycke,för att se vad man filmar eller syftar man bara ?

  • Knatte

    Gäst
    19 oktober, 2010 vid 19:13
    pripps;636380 wrote:
    Undrar bara en sak! Måste man ha ett lcd bakstycke,för att se vad man filmar eller syftar man bara ?

    Nu får man syfta så gott det går:tongue: Med ett LCD-bakstycke så ser man ju vad som skall filmas..

  • dude

    Medlem
    19 oktober, 2010 vid 19:34

    Säg nu vad man ska ha för något för att det ska funka bra. Sen kan vi andra avgöra om det är något att ha. Finns den perfekta Go-pro-kameran med extra bakstycke för att se vad det är man kommer filma ?som man sen tar av när man väl är ute på vattnet och filmar? ?och även kan använda för att preview:a lite av det man filmat? ?eller bara titta på bilderna man tagit? Antar att bakstycket inte är vattentätt..

  • Knatte

    Gäst
    19 oktober, 2010 vid 20:09
    dude;636390 wrote:
    Säg nu vad man ska ha för något för att det ska funka bra. Sen kan vi andra avgöra om det är något att ha. Finns den perfekta Go-pro-kameran med extra bakstycke för att se vad det är man kommer filma ?som man sen tar av när man väl är ute på vattnet och filmar? ?och även kan använda för att preview:a lite av det man filmat? ?eller bara titta på bilderna man tagit? Antar att bakstycket inte är vattentätt..

    LCD-bakstycket kommer som jag har förstått det finnas placerat innanför det vattentäta huset, så kameran kommer fungera som vanligt. Men om du har ett LCD-bakstycke så kan du direkt se vad du har filmat/fotat, utan att behöva koppla upp dig mot en dator som det behövs i dagsläget. Så alla GoPro som har lCD-bakstyke blir nog perfekta redskap beroende på vad du vill använda dessa till och är beredd att betala.
    Dock kan man inte köpa LCD-bakstycken ännu, men hoppas det dyker upp, för jag saknar ett sådant tillbehör:laugh:

    Bäst (dyrast) är ju GoPro HD som funkar till allt5.

  • dude

    Medlem
    22 oktober, 2010 vid 06:59

    En GoProHD kan ju vara något, kanske köpa på Maui i vår eller i LA på vägen dit, eller på postorder till Maui när man är där… hmm. Får se 🙂

  • poppo

    Medlem
    22 oktober, 2010 vid 07:24

    Om jag fattat rätt följer det med ett större (djupare) bakstycke till lcd-skärmen. Så enheten blir lite klumpigare, men det lär det vara värt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GoPro nyheter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.