Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Gör jag fel?
-
Gör jag fel?
Publicerad av badjanne på 3 augusti, 2008 vid 11:58Hej Har nu kört min första repa med GT 31.
(47,5 med en gammal M Flow 76:a -1998 och sjögräsfena i choppigt vatten är jag nöjd med)
Efter mycket strul har jag fått in värdena på GPS speedsurfing, men när jag lägger in mina uppgifter under “add a new session” och trycker “add” händer inget. Kan ej heller se mina värden under ranking.
Har det något med “timekeepern” att göra?Från kort till dator funkar bra tack vare den fina beskrivningen GPSResults- en genomgång
klint svarade 16 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Nix, inte mitt bord att godkänna något. Dock så måste holländarna manuellt aktivera nya konton. Kan vara det som strular..
Det kommer för övrigt en ny RTK-modul inom kort, där man kan begära att -rtk kollar sessionen osv.
-
MKSA är ett enhetssystem som bygger på storheterna meter, kilo, sekund och ampere. Systemet uppstod 1939 då ampere lades till mks-enheterna. Systemet var grundläggande för SI-systemet, som introducerades 1960.
Du fick mig att Googla, janne… 😀
-
Jag har försökt ladda upp min session från GPSResults och får inte upp ett smack heller. Men å andra sidan kan jag inte lägga till ställena där jag seglar så det blir väl fel hur jag än gör.
-
Måste man uppdatera eller lägga till någon info för att få nya GP3S att fungera? Min första session lade jag in på den gamla hemsidan.
Filip
-
Nej, jag har inte haft några problem o posta på nya forumet. Men inte mycket jag kan göra när folk bara säger att det går fel. Beskriv vad ni gör, så vet jag var felet uppstår…
-
Loggar in på gpsss.
Trycker på ladda upp till gpsss i gpsresults.
Får upp en sida som är tom där inget är uppladdat. -
Och om du loggar in på GP3S, (My GPS/Log in), och därefter väljer My GPS/My Sessions/Automatic add session?
Skulle gissa att GPSResults skickar iväg dig till en gammal sida på GP3S.
-
Har du skickat iväg något från GPSResults, då? Har ju varit vacum här ett tag, så det kan ju ha gått sönder något sen jag provade sist. I värsta fall kan man ju prova att lägga in det hela manuellt..
-
@Jester 487050 wrote:
Har du skickat iväg något från GPSResults, då? Har ju varit vacum här ett tag, så det kan ju ha gått sönder något sen jag provade sist. I värsta fall kan man ju prova att lägga in det hela manuellt..
Hej
Provade oxå att lägga in mina värden manuellt.
Kopierade det som låg under “aut”
Allt går bra till jag trycker på “add”
Inget händer.
Nedan en lite rensad bild från sidan -
Verkar inte vara ett generellt fel iaf, då flertalet har postat sen sist (till o med Robban har ju klarat av att lägga upp en session… :P). Vad använder du för webbläsare?
-
Badjanne;487106 wrote:Hej
Provade oxå att lägga in mina värden manuellt.
Kopierade det som låg under “aut”
Allt går bra till jag trycker på “add”
Inget händer.
Nedan en lite rensad bild från sidanLite osäker men är det sidan du får efter du har tryckt “add”?
Isåfall verkar problemet vara att du glömt fylla i vilken fena du använt. Alla fält där röda kryss markerar var det måste vara ifyllt tror ja.
Logga in för att svara.