Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gorge games….
-
Gorge games….
Publicerad av matsb på 30 juli, 2004 vid 22:39Hej,
The Gorge verkar vara ett ”ganska”…hehe häftigt ställe nu har dom haft sitt Gorge Games igen under 2004……dubbla loopar…
Nog snackat från min sida…här kommer länken…
Hade
matsanonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Aahhhhh. Man tackar! Grymt sköna förhållanden+manövrar…
Sukta, sukta, sukta…
Ha d gött!
-
You are welcome….
Nu hoppas man bara att det bara kommer ut nån rulle därifrån…
mats
-
Någon som såg vad det var för seel den där grymme killen hade? typ svart och rött.
-
riktigt gött ställe ju…
men vart va alla e-sliders o switchstance spockar o flakas?
-
Svar till:
Någon som såg vad det var för seel den där grymme killen hade? typ svart och rött.
[/ QUOTE ]
Jag undrar också vad det där svarta seglet är för segel? Jag tyckte mig kunna se en Naish-logga på? Eller såg jag fel då?
Eller är det helt enkelt ett svart Superfreak? Fast det såg endå inte riktigt ut som ett sådant…
Nån som vet?
-
Är det bara jag som tycker att alt C1 superfreak ser ut som *regnbågsflaggan?
*en symbol för homosexuella.
-
Svar till:
riktigt gött ställe ju…
men vart va alla e-sliders o switchstance spockar o flakas?
[/ QUOTE ]
Håller med. Det var ju mest shuvit och loopar. Lite flakas men annars väldigt magert med freestyletrick. Jag tvivlar dock inte på att det producerades trick för om man kollar på förra årets film så var det massa sånt. Filmredigeraren var kanske mer intresserad av hopp än slides…
/Staffan
-
Gorge… Är det det där stället i U.S.A där en flod flyter ut i havet? Tror jag hörde att strömmarna i vattnet alltid gick åt motsatt håll som vinden. Klart bra om man blir trött
-
Videon kommer inte igång??? Den streamar ochs tannar sedan. Jag kan scrolla mig igenom…
Logga in för att svara.