Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Got a new gun.
-
Got a new gun.
Publicerad av matthias på 9 november, 2005 vid 22:17Direkt från fabriken.
borgen svarade 19 år, 5 månader sedan 18 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
fet bräda, men varför håller du för ansiktet?, e du ful eller ?
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
aja.. vilket påhopp..
han e ju söt som bara en liten skaunepåg kan va -
nej då , inget påhopp , en fråga var det. det e ju jättecoolt med fula människor nuförtiden , kolla bara på FC Z, hur coola som helst, speciellt han som kan vränga sina armar nutton varv runt kroppen.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Det kan ju vara så att han vill slippa höra kommentarer hurvida han är snygg eller ful!
Och om du vill veta kan du ju kolla på hans bild.Jag tycker brädan var snygg vad jag tycker om Mattias har jag inte funderat på så mycket men du kanske brukar kolla på killar
-
ja det e en jävla fed bräda det där.. fan chrille måste ha min pads snart så jag kan ud o åga med den..
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Det kan ju vara så att han vill slippa höra kommentarer hurvida han är snygg eller ful!
Och om du vill veta kan du ju kolla på hans bild.Jag tycker brädan var snygg vad jag tycker om Mattias har jag inte funderat på så mycket men du kanske brukar kolla på killar
[/ QUOTE ]
Ha ha , sorry! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du missförstod min text.
Det kan finnas många anledningar till att inte vilja visa sitt ansikte, man kan vara ful , snygg eller efterlyst, plus ett gäng andra orsaker, vilket föranledde min fråga om anledningen i detta fall kunde vara ett udda yttre.
Så här i efterhand inser jag att frågan är felaktig och jag lovar att skärpa mig, ursäkta.
-
Lita Cabrinainspirerad asså…
Men jävlit fin…… Man blir ju lite avis
-
Svar till:
finns det fler bilder ??? VIll SE !!
[/ QUOTE ]
Mattias eller brädan….
-
Svar till:
Mattias eller brädan….
[/ QUOTE ]