Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Göteborg i morgon söndag
-
Göteborg i morgon söndag
Publicerad av robin på 31 mars, 2012 vid 15:20Kallt och blåsigt – perfekt badväder:smirk: Enligt DMI börjar det blåsa på förmiddagen (väst) och ökar under eftermiddagen samtidigt som det vrider mot NV. Får man sällskap någonstans? Fiskebäck?
robin svarade 12 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Funderar på Fiskebäck eller TT imorgon em, blir nog TT för min del.
-
Enligt DMIO vrider det upp mot NV och ökar hela eftermiddagen, så jag föredrar Fiskebäck. Får man sällskap där, annars blir det TT trots allt?
-
Förstår inte hur man kan föredra fiskebäck i nån vindriktning överhuvud taget, men jag kör nog i tjuvkil i em, bara att haka på 🙂
-
Det blev en härlig dag i Fiskebäck. Jag körde 5.3 vilket för det mesta var i största laget men eftersom det funkade och vinden gick lite upp och ned så orkade jag aldrig rigga ned. Freestylekillarna körde 4.2. När vinden kom på riktigt vid femtiden funkade det inte längre med 5.3 men då var jag så trött och nöjd att det inte gjorde något.
-
Gött! Repris idag?
Btw Robin, “Ort: Götlaborg” FYI, det är bara utsocknes som säger så. 😉
-
Min mamma är från Götlaborg.
Hmmm, dags att hälsa på Västkusten igen så att man kan komma ut på vattnet i någorlunda normala vårtemperaturer…
-
Jag är ju utsocknes:laugh:
Det får nog stå där ett tag till, tills jag har lärt mig att säga la och gött på ett trovärdigt sätt och ordvitsarna kommer utan att jag ens försöker:tongue:
Tack för götlaborgstödet Masse!
Logga in för att svara.