Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Göteborg ikväll?

• basse

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 08:44

Det är säkert mycket folk i Fiskebäck eftersom Peter visar sin film och Fahlen visar prylar och Johan grillar!!!!

Du kommer kunna testköra Naishprylar också. Jag är där från 16.30!

• mbkpeter

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 09:08

@Basse 406315 wrote:

Det är säkert mycket folk i Fiskebäck eftersom Peter visar sin film och Fahlen visar prylar och Johan grillar!!!!

Basse, har du nyckel till klubbstugan? Jag kommer dit vid 16.30 också i så fall och riggar elektronik. Kul som fääään. Seden segelsnurr i det beryktade fiskebäck.

• basse

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 09:36

Jag har inte det…. skall ringa runt lite nu direkt och höra när någon som har kommer….

• mbkpeter

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 10:09

perfekt

• svensson1982

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 11:00

Sticker ut med kiten på Hönö, jämn fin vind och lagom våger=) Ring bara om du vill hänga på 0735464674.

• basse

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 11:05

@mbkpeter 406326 wrote:

Basse, har du nyckel till klubbstugan? Jag kommer dit vid 16.30 också i så fall och riggar elektronik. Kul som fääään. Seden segelsnurr i det beryktade fiskebäck.

Johan är där kring 16.30!

Ses!

• mbkpeter

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 12:53

kanon. Jag är också där vid 16.30 då.

• c_c

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 13:27

@Basse 406315 wrote:

Är grymt sugen på Committed efter att ha sett trailern!

En undran: Är det en kväll endast för GWC:are eller kan även en VVK:are tränga sig in och kolla filmen? (jag lovar att vara tyst & ta minsta möjliga plats…) 😉

• danneman

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 14:37

Detta é la för alla antar jag!

nu e jag grymt sugen!

• inge

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 15:04

Fler ”utsocknes” är på väg till Fiskebäck, så jag hoppas att dörrarna står öppna för alla

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA