Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Göteborg ikväll?
-
Göteborg ikväll?
Publicerad av jonhand på 17 augusti, 2007 vid 08:28Är det någon som skall ut och Surfa i GBG ikväll? Var isf?
inge svarade 17 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Det är säkert mycket folk i Fiskebäck eftersom Peter visar sin film och Fahlen visar prylar och Johan grillar!!!!
Du kommer kunna testköra Naishprylar också. Jag är där från 16.30!
-
@Basse 406315 wrote:
Det är säkert mycket folk i Fiskebäck eftersom Peter visar sin film och Fahlen visar prylar och Johan grillar!!!!
Basse, har du nyckel till klubbstugan? Jag kommer dit vid 16.30 också i så fall och riggar elektronik. Kul som fääään. Seden segelsnurr i det beryktade fiskebäck.
-
Jag har inte det…. skall ringa runt lite nu direkt och höra när någon som har kommer….
-
Sticker ut med kiten på Hönö, jämn fin vind och lagom våger=) Ring bara om du vill hänga på 0735464674.
-
@Basse 406315 wrote:
Är grymt sugen på Committed efter att ha sett trailern!
En undran: Är det en kväll endast för GWC:are eller kan även en VVK:are tränga sig in och kolla filmen? (jag lovar att vara tyst & ta minsta möjliga plats…)
-
Fler ”utsocknes” är på väg till Fiskebäck, så jag hoppas att dörrarna står öppna för alla
Logga in för att svara.