Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › göteborgskitare?
-
What the… Var det surfbart idag? I så fall har jag ruttnat i Götet helt i onödan. Säg till om du ska med på kvällsklättring i veckan (men inte på torsdag).
-
Var klättrar ni någonstans, och vilken typ av klättring? Jag håller på en del själv men har varit dåligt med det i sommar.
-
Jag kör lite bouldering på Hönö men mestadels led/topprep i Hyltebergen, Aspen, Seglora, Utby etc. Men sen jag upptäckte att de har socknens godaste pizza, till det facila priset 29:-, vid Hyltebergen vet jag vad som kommer bli förstahandsvalet för en tid framöver =)
-
@sourra 402891 wrote:
What the… Var det surfbart idag? I så fall har jag ruttnat i Götet helt i onödan. Säg till om du ska med på kvällsklättring i veckan (men inte på torsdag).
Nej det va inte surfbart, jag var bara nyvaken. Självklart blir det klättring. Om inte min nacke blir värre, lyckades landa på nacken när jag skulle göra bakåtvolt på studsmattan på jobbet. Kanske Hållsunga imorn. Har ju ett litet projekt där som jag bara måste testa.
Fate, klättras mest runt om utby, fjällbo, hylte, seglora, hållsunga mm. Jag sportklättrar bara. Gillar mer rörelser än att leka med lego som kilklättring känns som. Hör av dig om du ska me nån gång.
-
@Virena 403076 wrote:
Nej det va inte surfbart, jag var bara nyvaken. Självklart blir det klättring. Om inte min nacke blir värre, lyckades landa på nacken när jag skulle göra bakåtvolt på studsmattan på jobbet. Kanske Hållsunga imorn. Har ju ett litet projekt där som jag bara måste testa.
Fate, klättras mest runt om utby, fjällbo, hylte, seglora, hållsunga mm. Jag sportklättrar bara. Gillar mer rörelser än att leka med lego som kilklättring känns som. Hör av dig om du ska me nån gång.
Jag hakar gärna på klättring också. Nybörjare så är ganska kass på det men tycker det är sjuuukt kul. Tänkte köpa prylar nu i veckan när lönen äntligen kommer.
Fortfarande i Västerås drog upp förra veckan pga. av dåligt med vind så bestämde mig för att åka lite wakeskate istället. Men hör av mig när jag kommer ner till Gbg igen (onsdag kväll) så får vi styra upp klättring eller kite beroende på väderförhållanden.
-
Jag & min flickvän Sanna är helt färska på området och följer mer än gärna med några mer rutinerade rävar ut. Vi bor på centrala Hisingen.
Ser rätt bra ut på tisdag/onsdag nästa vecka om någon är intresserad.Ring gärna och snacka lite: 0703-141389
/Johan
-
Jag och flickan ska väl försöka kom ut någon gång nästa vecka om jag har fått min kite.
Hör av mig i såfall
-
Jag drar från jobbet på eftermiddagarna om det blåser tillräckligt
🙂
Logga in för att svara.