Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › gotland 100918
-
gotland 100918
Publicerad av tsb1 på 18 september, 2010 vid 16:17jag tog några bilder på en tysk som var på semester.
blueride svarade 14 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
_Frippe_;631842 wrote:Jäklar vad fint det där ser ut. Var på Gotland är det?
Som om gotlänningarna nånsin har svarat på såna frågor. Herre gud, det kan ju bli invasion!
Nope, skulle inte tro det. Vem har lust att betala tusenlappen för färjan OCH sitta på en färja i flera timmar.
-
Hörde att det gått av totalt igen. Fasen vilket surf och vågseglingsparadis den där ön är. Nästa prog tar jag definitivt färjan. Ses!
/JB
-
Kan jag hänga på Jesper? : )
Just joking, he he.
Nån gång kommer jag nog ta färjan över…
-
tsb1;631785 wrote:jag tog några bilder på en tysk som var på semester.
Nu blir man riktigt sugen, på surfing allstå. Ser sjukt bra ut, vågorna allstå!:laugh:
-
Klart ni ska ta färjan hit och segla.
Bilderna är från Barshage udd på södra udden, funkar bäst på hård väst!
Gårdagskvällen var vansinnigt bra med side off och endel logo-set… -
Ahhh, där hade jag en grym dag förra hösten. Hoppas få till en weekend till Gotland i höst igen.
-
Det är så fint att man får tårar i ögonen. Ska dit på prognos igen snart…
-
Sverige är ett fantastiskt windsurfingland, det är så man får tårar i ögonen när man ser bilderna.
-
Oåxen;631856 wrote:Som om gotlänningarna nånsin har svarat på såna frågor. Herre gud, det kan ju bli invasion!
Nope, skulle inte tro det. Vem har lust att betala tusenlappen för färjan OCH sitta på en färja i flera timmar.
nej precis..
säkrast är nog att du stannar hemma vid sjön. man vet ju vad man får..to each is own
Logga in för att svara.