Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotland 2018

• irieman

Medlem
    31 oktober, 2018 vid 11:21

Låter grymt, måste man ju testa! Är på väg till Gotland nu.

• bjorkviksmannen

Medlem
    31 oktober, 2018 vid 21:25

Dröm asså!

Men fick det vågor på insidan? Låg vinden på syd först eller?

Japp! På insidan i bukten. Finns en liten p-plats där, precis innan vägen delar sig före fyren. Vindriktningen låg på drygt 100° skulle jag tro. Hade blåst upp till 20 m/s i 24 tim från det hållet. Styrkan på insidan var väl mellan 12/15 m/s. Körde 5.3. Riktigt rolig segling och helt safe. Idag 3 tim 4.7 vid Hoburg i SOL! Blir inte bättre än så😃

• irieman

Medlem
    1 november, 2018 vid 10:21

Ja, jag hade velat åkt tidigare hit men det gick inte så jag missade dessa dagar. Jag får hoppas att det blir lite imorgon på lördag istället ev lite freeride i eftermiddag.

• sailortrash

Medlem
    1 november, 2018 vid 12:34

I början nämndes mancave, vad bor ni i för ngt? Husbil? Transporter?

Gotland lockar…

• irieman

Medlem
    1 november, 2018 vid 15:07

Tyvärr ingen surfbuss men jag har tillgång till sommarställe här.

• bjorkviksmannen

Medlem
    1 november, 2018 vid 16:40

I början nämndes mancave, vad bor ni i för ngt? Husbil? Transporter?

Gotland lockar…

Jag bor i en hemsnickrad Peugeot Boxer, typ plåtishusbil. Isolerad enligt konstens alla regler. Värmeanläggningen består av olje lampor, värmeljus och en sovsäck stor som en zeppelinare (bild). Uffe T har en camper på sin VW Amrok. Mexi här på konfen den lyxliraren har en äkta plåtis med typ allt i (nästan Jaccuzzi😅) Är man jättetuff kan man bo i äkta grottor i Hoburgsklippan.

Attachment Image
  • sailortrash

Medlem
    1 november, 2018 vid 19:21

låter nice. Till slut hamnar man väl där själv…bara torö ToR över dan är ju så tröttsamt att jag åker typ aldrig dit längre

• bjorkviksmannen

Medlem
    2 november, 2018 vid 10:37

Det finns plats för fler….garanterat. En bra dag på ett spot på öjn samlar kanske i bästa fall 10 pers. Det är nästan så att det känns trist att det dyker upp så få. Helt tvärtom mot t.ex Torö el Apelv. Visst, ca 1500:- för T/R + soppa och kanske boende kan tyckas mycket, men att få 2 – 3 dagar på ett höstlågtryck av den kvalite som erbjuds…….helt fantastiskt.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotland 2018

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.