Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing gotland bra spot

• gotland bra spot

Publicerad av platslagarn på 5 maj, 2010 vid 15:24

nån som har tipps på vart jag kan köra på gotland på i morn torsdag.ska va nordost. jag är kook så bra om det är nybörjar bra. ska dit för att surfa på fredag men tänkte passa på och lära mig kita oxå…

platslagarn svarade 14 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rydstrom

Medlem
    5 maj, 2010 vid 15:46
  • walle

Medlem
    5 maj, 2010 vid 15:49

gå in på http://www.kitenation.se
    mera Gotlänningar där tror jag, vet att det e kiteträff pågång i helgen…

• ewald

Medlem
    5 maj, 2010 vid 16:45
    plåtslagarn;610061 wrote:
    nån som har tipps på vart jag kan köra på gotland på i morn torsdag.ska va nordost. jag är kook så bra om det är nybörjar bra. ska dit för att surfa på fredag men tänkte passa på och lära mig kita oxå…

Det kommer ju bralla på lite i morgon men Lausvik är ju att rekommendera för nybörjare på NO. Stick ut tidigt så kan du ju köra i lite mindre vind.

• platslagarn

Medlem
    5 maj, 2010 vid 20:40

tack för tipsen. provar lausvik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing gotland bra spot

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.