Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotland igår!

• Gotland igår!

Publicerad av dala-lama på 1 februari, 2013 vid 21:24

Ett litet fönster med vind och ok temp gjorde att vi tog färjan till Gotland.
    Prognosen som från början såg grymme bra ut skrevs efterhand ner rätt ordentligt. Hört den förut?
    Fin vinkel, ok vågor och framförallt inte kallt för fem öre, Kan bero på att man ligger inne med en helt suverän dräkt, Rip Curl Flashbomb.
    Vi körde nonstop från 11 till strax efter 14 utan några som helst problem.
    Fick även tillfälle att köra nya brädan för första gången.
    En Fanatic Quad 75a som verkligen känns kanon.
    Lite tidigt att utvärdera efter bara några timmar på vattnet, men den lovar verkligen gott.
    Ok, nog snackat, slänger upp ett par bilder som Tomas tog strax innan det var dags att dra till färjan.
    Med lite tur går det av i början på veckan igen!
    Per

charlieb svarade 11 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • challgren

Medlem
    1 februari, 2013 vid 21:31

Snyggt grabbar!!

• dude

Medlem
    1 februari, 2013 vid 21:52

Gu va fina vågor de var

• jesper-b

Medlem
    2 februari, 2013 vid 08:02

Men för i helvete hur goa gubbar ni EEEEEE! Jag hade lite miniångest för att jag inte kom iväg upp till fyren och surfa, och så drar ni ner till hagen och tar för er av fantastisk gotländsk vintersegling. Såååååå sjukt rätt!!!!

/JB

• maca

Medlem
    2 februari, 2013 vid 12:14

Helrätt – grattis!

• fredrik-plantin

Medlem
    3 februari, 2013 vid 12:58
    jesper b;706342 wrote:
    men för i helvete hur goa gubbar ni eeeeee! Jag hade lite miniångest för att jag inte kom iväg upp till fyren och surfa, och så drar ni ner till hagen och tar för er av fantastisk gotländsk vintersegling. Såååååå sjukt rätt!!!!

/jb

aaaaah!!!!

• peter-h

Medlem
    3 februari, 2013 vid 16:41

Vilken mega spirit ! Själv fick man också några timmar på vattnet som dock var fruset ! men helt ok det med / Peter

• charlieb

Medlem
    4 februari, 2013 vid 10:38

🙂 Perra regerar!

C

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotland igår!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.