-
Gotland kommande vecka
Funderar på att åka över till G-land (Södra) på Tisdag. Det ser fint ut Ons-Fre. Någon annan som funderar på samma sak?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gotland kommande vecka
Funderar på att åka över till G-land (Södra) på Tisdag. Det ser fint ut Ons-Fre. Någon annan som funderar på samma sak?
@BJÖRKVIKSMANNEN 741377 wrote:
Åker torsdag kväll till söndag,ser ut som västligt, var är det bra då?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
På Fredag blir det Barshage eller Rivet. D.v.s längst ner på Sudret.
Grymt vettig strategi. Jag kan tyvärr inte åka över, men det finns fler som är på väg. Jag får nöja mig med Torö, vilket ju inte ser helt ökul ut fredag, lördag (ja även idag men då mest surf).
/JB
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gotland kommande vecka
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.