Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gotland magic
-
Gotland magic
Publicerad av jesper_b på 15 juli, 2009 vid 19:28Sitter smånöjd på Fårö och minns mina senaste Gotlandsvindsurfsessions. Magiska och full Toröklass. /JB
Bild på local Dala i en grym arial
torban svarade 15 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Också en stokad Pelle i aggressivt ladd!:
Bilder snodda från Gutekonfen, hoppas varken seglare eller fotografer blir sura. /JB
-
Jaha. Nu har vi borjat smygsurfa! var fan dok den prognosen upp ifran? grunt fina bilder
-
Ser jäkligt fint ut, bra kört!
Gotland har haft bra med vind i sommar, som vanligt./Magnus
-
Hur funkar nya custom-brädan Jesper? Mina Freakar har i alla fall lyft min vågsegling ytterligare ett snäpp! : )
-
Grymma bilder!
Ni som verkar ha koll på Gotland – har ni några tips? Har kompisar som bor i Garda och tänkte våldgästa dem en vindhelg framåt hösten. Ffa södra Gotland alltså. Har kollat i Kite- och Windsurfing-guiden, men ni kanske har några ”hemliga” pärlor?
-
Oåxen;559507 wrote:Hur funkar nya custom-brädan Jesper? Mina Freakar har i alla fall lyft min vågsegling ytterligare ett snäpp! : )
Precis som det var tänkt!! Helnöjd perfekt för 5.5 och inte helt fel för lätt 5.0. Med fullfräs 4.7 är den självklart för stor men går att ta sig runt med. Då har jag dock andra betydligt bättre redskap. Jo Freakarna är ju helt knäppt fina, även om jag personligen är minst lika förtjust i mina Fire och Smackar. /JB
-
Ser riktigt trevligt ut,
Vi kommer över med båten inatt och för en som inte surfat på Gotland/Fårö måste man fråga var man ska åka för att hitta bästa surfet under tisdagen som verkar bli blåsig!
//Tobbe
Logga in för att svara.