Taggad: 

• dr-masse

Medlem
    9 juli, 2004 vid 18:19

Hoppas du testar igen Jimmy!

Vet exakt hur jobbig gammal motsjö är… även i en Stridsbåt 90 är det bökigt…

10 timmar! Fasen, tio till å det är målgång i perfekta förhållanden, ah!

Det där pannbenet kom väl till pass, skönt att läsa. Karbonblåsa på läppen var någe nytt, skall se om jag kan ordna en oxå (man vill ju liksom vara med…).

Ödjukast imponerad!

Gotland Runt!

• swe-1

Medlem
    13 juli, 2004 vid 09:26

Tack Doktorn! smile.gif

Har en film som stene klippt i hop, hur gör jag för att lägga den på FTP:n?

//JIMMY

• eriksson

Medlem
    15 juli, 2004 vid 21:23

Igen som vet hur man får upp den på FTP? , skulle vara kul att se! … imponerade!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juli, 2004 vid 21:01

kopiera filen till incomingmappen. sen lägger steffo upp den när den är godkänd.

tror det funkar så iallafall?

• swe-1

Medlem
    19 juli, 2004 vid 13:19

Gör ett nytt försök att tanka upp den på FTP:n, sist tog det en väldigt tid för att sedan avbrytas, suck… Hoppas det går bättre nu.

//JIMMY

• anonym-anvandare

Medlem
    20 juli, 2004 vid 10:29

Vad för sorts rib fick du tag i till slut, hur klarade den ribèn den sjön du förklarade var jobbig.

• boman

Medlem
    20 juli, 2004 vid 13:44

ja nu börjar man bli sugen på lite bilder och filmer Jimpa, hur länge ska vi behöva vänta!? wink.gif

• gurra1978

Medlem
    24 juli, 2004 vid 09:43

Nu ligger filmen på ftp:n men jag får den bara att funka i 15 s typ sen slutar den. Är det fel på filen ni la upp?

• e_axel

Medlem
    24 juli, 2004 vid 11:03

som jag ser det så finns det en version som är 1,33 mb o en som är 51,2 mb…du laddade säkert ner den lilla filen?

• gurra1978

Medlem
    24 juli, 2004 vid 17:09

Skön film, dyningarna såg feta ut när du satt och åt. Liten fråga bara, kommentatorn säger: ” i medvind är brädans toppfart ofattbara 30-35 knop”. Stämmer detta?

Hur fort seglar världseliten i formula egentligen? Finns det något dokumenterat rekord? Vad är det för fenlängd och segel som gäller för maxfart på en formula?

• swe223

Medlem
    25 juli, 2004 vid 09:32

Jag har loggat 34,5 knop i minimala vågor görveln på midsommar dagen har jag för mej att det var. Jag körde med 66 fena och Gun M-six 8,8. Skulle gissa att det blåste 13-14/ms i byarna. Jag använde en garmin 12. Det gick sjukt okontrollertbart snabbt den dagen på slören. Jag har själv svårt att tro att det gick så snabbt med det var iaf vad gpsen visade i maxfart.

//Nicke

• gurra1978

Medlem
    25 juli, 2004 vid 17:59

Jävligt imponerade måste jag säga. Trodde inte man kunde nå de farterna med så lång fena men där ser man. Fan också, måste ni formula killar vara bäst på allt? Sjuk höjdtagning, djup slörar och nu kör ni extremt fort också. Tur att ni inte hoppar högst iallafall smirk.gif

• sunkan_

Medlem
    25 juli, 2004 vid 18:53

De fenor formulasnubbarna använder är ju iof. inte gratis direkt.

• imported_macts

Medlem
    25 juli, 2004 vid 21:06

Bra film Jimmy!
    Och grattis till VM-platsen!

• sara_b

Medlem
    26 juli, 2004 vid 15:53

jag var ut och raceade en långtur igår med pappa som följebåt, han körde efter i 22 knop och kom inte om… och då hade jag inte maxfart pga vågor och så… det är lite coolt tycker jag smile.gif!!!

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.