Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gotland sommaren 2010.
-
Gotland sommaren 2010.
Publicerad av charlieb på 22 januari, 2011 vid 14:28Såg inlägget från Fituna och kände att man måste hjälpas åt att hålla vinterspöket borta!
C
fastlandsguten svarade 14 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
full spetta in i småbåtshamnen, då vet man att det blåser bra!
-
Dalas luftfärd på läppen är ett riktigt snyggt taget kort ja menar snyggt hopp.
-
Snyggt TBS1! Fasen va kul och minnas alla dagar med bra vågor och sköna vänner på vattnet. Du prickade in en hel del på ditt inlägg, kul.
C
-
Fint o se, framförallt nu när det snöar för fullt utanför fönstret och det blåser, helt i onödan. Det är skit när det blåser till ingen nytta under ickesäsong!
-
Oj, vad trevligt det ser ut! Hoppas att pricka några sådana dagar när jag kommer ner och hälsar på i sommar 🙂
-
Ickesäsong!? HAr du glömt att betala säsångsavgift eller, funkar väl prima att segla nu också eller är det några speciella datum man inte bör segla?
-
Vet inte vilka datum man ska undvika, bara att jag ska undvika fristyleproffs. Som frirajdare riskerar man ju att vara ivägen och åsamka stor skada i uppbyggnadsträningen för de riktiga surfarna och det vill man ju inte.
C
-
Det för mig enastående 2010 har endast en miss och det är jag aldrig kom iväg till Gotland. Skall definitivt åtgärdas under 2011!
-
Joinar Masse! Årets säsong är ”bokad” på proggar längs med våra kuster med nya surfbussen! Gotland, paradiset…..
-
Jäklar vilka snygga bilder ni har tagit, riktigt riktigt fina !!!
Det enda jag inte fattar är hur det här är tänkt att dämpa vinterångesten:confused:
Jag blev just helt överjävligt surfsugen…………….
P
Logga in för att svara.