Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gotland söndag-måndag osv
-
FastlandsGuten;489451 wrote:host host torsdag…:) Torö lär väl också bli bra….
Ja det får man ju hoppas… nu tillbaka på fastlandert igen…och genast en forkörningsböter på centralbron rikare… jag skulle nog stannat några dagar till…:mad2:
Hoppas det blir sköna vågor för er på Gotland iaf..:) -
Var exakt surfar man i Gnisvärd? Kollade runt lite i måndags runt hamnen men såg inget vettigt. Hamnade till slut vid surfshopen söder om Tofta. Körde 6.6 men det var både byigt och monsterchoppigt. Fick ett par bra hopp men annars var det mest jobbigt.
-
Vaddå, går man ut på piren och slänger i grejerna? Lagom kul att bli spolad där.
-
var det kameran på centralbron som blixtrade dig så är det lungt , den är där för att fota tågen .. var det farbrorblå så beklagar jag sorgen ..
-
wilund;489744 wrote:var det kameran på centralbron som blixtrade dig så är det lungt , den är där för att fota tågen .. var det farbrorblå så beklagar jag sorgen ..
… släpet bredvid var iaf väldigt fint märkt med Farbror blå’s logga…
-
@fastforward 489717 wrote:
Vaddå, går man ut på piren och slänger i grejerna? Lagom kul att bli spolad där.
Näe, du kliver i “lagunen” precis söder om hamnen (rakt framför parkeringen i kurvan) och seglar ut genom den lilla öppningen mot havet. Funkar fin-fint, och det tackar vi en storm för.
Logga in för att svara.