Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotland? Trimboxfena?

• Gotland? Trimboxfena?

Publicerad av rille på 1 september, 2006 vid 12:54

Någon som ska till Gotland/Fårö i helgen och råkar ha en gammal trimboxfena modell speed/race stl 26-32 cm i bra skick liggandes hemma? Ta med den då så köper jag den! Det lär bli vågfena i helgen, men fenan behövs till ett projekt.

Å är det nån som har en fena men inte ska till Gotland så är det också intressant. Går ju att skicka med posten då.

/Rille, Linköping
    0709-696800

Camperar på Fårö med Judo-Freddan i den stora feta vita Peugot Boxern.

thomme svarade 18 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • calle_b

Medlem
    1 september, 2006 vid 13:45

Tyvärr kan jag inte hjälpa till med fenan… Men det är juh kul o få storfrämmande till Fårö. När kommer ni?

• rille

Medlem
    1 september, 2006 vid 13:48

Åker ikväll o är framme på Fårö imorrn bitti nångång. Stannar till tisdag kväll. Tisdan lär bli FET!

• calle_b

Medlem
    1 september, 2006 vid 13:53

Jag håller tummarna för onsdag, har massa skitföreläsningar i plugget som är svår-bangade. Men man vet aldrig. Tisdagen ser juh bara för härlig ut…
    Söndag eventuellt Sudersand.. Jag kommer dit runt 11-12 rycket…

• calle_b

Medlem
    1 september, 2006 vid 19:20

Oooo, jag blir så lycklig när jag tittar på prognoserna…. Och varmt är det i vattnet med! Helt fantastiskt! Voine, voine vilket ös det kommer bli!
    Tjoflöjt!

• thomme

Medlem
    2 september, 2006 vid 08:00

Hej Jag har en liggande en gammal Fanatic fena C.a 32,5 cm, våtslipad därför ingen dekor se bilder. Intresserad hör av dig finns i Uppsala, åker till varberg i morgon. 250 kr ?
    070 7758919

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotland? Trimboxfena?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.